AltF4 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Kjøpte meg nylig WarCraft 3 for å mimre litt, men det funker ikke. Når jeg starter spillet får jeg lyd (velkjente Blizzard-introen) men ikke noe bilde. Noen som vet hva som kan/må gjøres for å få det til å funke? Mine systemspesifikasjoner: Windows XP, Windows Media Center, service pack 2 NVIDIA GeForce 8600 GTS DirectX 9.0 AMD Athlon 64 Processor 3700+ 2,21 gHz 2 mb RAM Spillets systemkrav (recommended): 400 mHz Pentium 2 or equivalent 128 mb RAM 8 MB 3D videocard (TNT, i810, Voodoo 3, Rage 128 equivalent or better) with DirectX 8.1 support Endret 31. mai 2008 av AltF4 Lenke til kommentar
mESA Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Går ut i fra at du har installert aller siste skjermkortdriverene? Ellers har jeg ingen tips atm. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Går ut i fra at du har installert aller siste skjermkortdriverene? Ellers har jeg ingen tips atm. Ja. Og lasta ned siste patch. dessverre uten hell. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Du sier du har 2millibit ram kanskje det er derfor ? Men nei vet ikke hva som er galt.. du får prøve og google det, regner med mange andre har hatt samme problem Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Du sier du har 2millibit ram kanskje det er derfor ? Men nei vet ikke hva som er galt.. du får prøve og google det, regner med mange andre har hatt samme problem Sikkert Det som er litt rart, jeg googler som bare det men finner ingen ting. Kan forsåvidt fortelle at jeg kjører StarCraft og Diablo 2 på denne datamaskinen, uten problemer. Lenke til kommentar
N-Giga Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har du prøvd å reinstallere Warcraft 3? Viss du har prøvd det, så vet jeg ikke hvorfor du ikke får opp bilde. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg vet ikke helt hvordan, men etter å ha reinstallert de siste driverne til nettverkskortet mitt på nytt så funker det! Takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå