Gå til innhold

Skateboard. Er dette bra?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg et skateboard som jeg skal holde på med i gatene (litt på ramp etterhvert) Brettet skal mest brukes til lek sånn som kickflip, healflip og andre triks. I og med at jeg ikke vil at det skal være så dyrt lurte jeg på om dette var et bra brett.

Jeg er rundt 1.60 cm lang og veier rundt 45-55 kilo.

Dere kan også finne noen andre brett dere tror er gode til mitt bruk.

dere kan også komme med link,internetsider, eller butikker som selger billige, men bra brett

-Takk

Endret av idenb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt så egner mindre brett seg for street og særlig for tekniske triks som heelflip, varials og så videre. Større brett egner seg bedre for ramps, men også big streetskating (hvis du tenker å hoppe mye ut trapper feks). Men det er som sagt smak og behag inne i bildet. Selv liker jeg litt større brett, som jeg bruker både til miniramp og street.

Det tilbudet du linka til så ut som en veldig bra deal. Enjoi og Krux er bra merker. så du kjøper et skikkelig skateboard til en veldig bra pris. Men toll og avgifter kommer vel i tillegg?

Lenke til kommentar

vet ikke om det kommer toll o.l kommer i tillegg. Men hvor stort brett annbefaler du?

Har et gammelt brett som jeg har lånt med små kurver på brettet, det vil jeg at det nye brettet også skal ha. Er det noen som vet hvordan kurvene er på dette enjoi brettet?

Endret av idenb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Jeg vil anbefale Mullen Über Light.. har hatt 7.75 bredden av den plata i et par måneder. skal kjøpe samme plata igjen. sykt lett. det er bra.

Mullen Uber light blir ødelagt utrolig fort. Det er et dårlig brett til dobbelt pris av hva vanlige brett koster. Kjernen i brettet tåler ikke vann, og dersom du er uheldig med å få en liten vannsprut på den, er brettet kraftig redusert.

Jeg vil ambefale et enjoi eller almost brett siden de bruker resin for å feste de ulike trelagene sammen. Dette skaper et mer solid brett, samt lettere. Jeg ville gå for 7.75 - 8.0 i starten for å ha det litt lettere. Det er sant at et smalt brett er lettere å flippe med, men dobbelt så vanskelig å lande på.

Ambefaler at du kjøper fra skatewarehouse.com

Dritbillig og bra kvalitet

SkateWarehouse

Her er noen eksempler på dritbra brett, med bra graphics:

n205951_mult.jpg

EIHOHDK-big.jpg

MYDLDK-big.jpg

ALHITDK-big.jpg

ALGAVDK-big.jpg

Brettet kommer selvfølgelig uten "Skate Warehouse" logo!

Endret av Randy_Rhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...