Brothers Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Vell da var penga på kontoen humøret i stand så da er det vell egentlig ikke annet å gjøre enn å kjøpe seg ny pc, MEN har ikke så alt for mye vett på pc så det jeg lurer på er om det er noe jeg burde bytte ut for å optimalisere pcen mest mulig? Pcen skal brukes til å spille tunge spill. Handlevognen: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=72640. håper at det er noen der ute som gidder å hjelpe meg litt... Endret 30. mai 2008 av Brothers Lenke til kommentar
Matriac Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Eneste jeg tenkte på var at om du ikke skal klokke så kan du klare deg fint med et billigere hovedkort. Samt du trenger ikke hele 1200W på psu. Så med mindre du har forelska deg veldig i det kabinettet kan du slippe unna billigere på kabinett og bruke pengene til å kjøpe en 500-750w psu av kvalitetsmerke. (Dette sier jeg dog uten noe kjennskap til kvaliteten av psu'n som følger med på antec p190, selv planlegger jeg å kjøpe antec p182 med en Corsair/Thermaltake e.l. psu.) Ellers så er det veldig likt av hva jeg tenker meg, bare litt forskjell på merkene av produktene og annet småplukk som er annerledes. Jeg vurderer dog å sløyfe skjermkortet og bruke et gammelt dårlig jeg har i mellomtiden og så kjøpe Nvidia GTX280 når det kommer ut om en 3 ukers tid, det vil dog mest sannsynlig ligge mellom 4-5k i pris så det er et hopp opp i forhold til 9800GTX kortet du har kikket på. Mitt thread Min Handlevogn Men uansett lykke til med kjøpet, kommer nok til å få mye moro for pengene uansett hva du går for Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 hmm vilket hk ville du anbefalt da? Lenke til kommentar
Matriac Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Akkurat der er jeg veldig usikker selv. Har igrunn bedt om innspill selv da HK ikke er min sterkeste side. Men jeg ville tro at du kan klare deg med noe basert på p35 hvis du ikke skal klokke. Billige og gode kort, som f.eks: Asus P5K Jeg har planer om å klokke noe (E8400 opp til 3.6GhZ eller så) så er usikker hva valget faller på selv, kanskje noe på enten X38 eller X48 brikkesettet, jeg får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 tss nå har jeg bestilt pcen så nå får det bare bli så det blir:P har seriøst ALDRI hadd SÅ dyre kvelder før:P Lenke til kommentar
Matriac Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg ser at du gjorde noen endringer før du bestilte, det ser hvertfall veldig bra ut. Jeg tror du kommer til å få mye gøy med det der Hadde bare jeg vært så "tøff". Jeg har pengene på konto, men avventer litt foreløpig da jeg ikke er helt sikker på alt, brukt så mye penger i det siste Lenke til kommentar
Brothers Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 har tengt mye og lenge på denne så det er gått å få det unnagjort:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå