ThoooR Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Meget synd med ocshoot.no jeg pleide å være der flere ganger i uka, syns d var et bra konsept å legge ut linker til andre tester...jaja Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 kunne noen laget meg en *.zip fil med hele OcShoot.no på? så jeg får sett hele siden. jeg har kun brukt den 20% av hva jeg skulle ønske.. og jeg vil se hele siden.. forumet trengs ikke.. . Vurderer faktisk å laste ned hele nettstedet selv om ingen andre gjør det. Gamle tester osv er greit å ha. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har sendt Nils Gjendem tilbud om at Overklokking.no kan hoste filene dersom de legger opp. Synd om alt skulle gå til spille, for det er en del interessant lesestoff der. Lenke til kommentar
_ThoR_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 for det er en del interessant lesestoff der. Takk for det Yummy. Det var da et kompliment?? Thor ocshoot Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har sendt Nils Gjendem tilbud om at Overklokking.no kan hoste filene dersom de legger opp. Synd om alt skulle gå til spille, for det er en del interessant lesestoff der. De har for eksempel en kjekk Watt kalkulator m.m. De har mange bra guider som er synd å miste.... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det er synd at OCshoot legges ned, men jeg synes det er enda mer synd at enkelte prøver å legge skylda på OK.no når noe slikt skjer. Ut i fra utsagner fra OCshoot selv får jeg inntrykk av enkelte er svært barnslige av seg. Dette gjelder den siste kommentaren deres før de la ned, og også det de skrev på forumene sine angående OK.no vs. OCshoot. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Enig. Det er for dumt om sånt forsvinner - da er det bedre å få noen til å hoste sidene. Forumet går tapt, men vi har jo et alternativ hos oss da. Om folket synes det er bra eller dårlig får være sin sak - det er nå her da. Og om noe må forbedres, er det lett å gjøre det. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 for det er en del interessant lesestoff der. Takk for det Yummy. Det var da et kompliment?? Thor ocshoot Hei Thor! Jau, jeg har vel aldri sagt at hele siten er rævva? Det er ikke alt jeg liker, men det er mye bra. Der som her... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Har aldri brukt sida så masse, men en og anna test/guide/artikkel har blitt lest. Men synd for folk som brukte den selfølgelig. Eg klarer meg fint så lenge eg ikkje sjøl blir berørt av det på noken måte (og det blir eg neppe...) (Yummy: Blir ikkje alle norske sider lagra på en eller anna server då? for å ta vare på det liksom? meinte eg såg et eksemplar av hw.no for en del år sida der nemlig og berre for å få sagt det, det har vert STOR framgang her sida den gang 8) ) Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 huff, det er synd når sånt skjer.. likte spesielt godt radiator testene dems og hadde håpet på at det ble flere sånne.. men det er jo ikke mulig nå.. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Dette er helt jævli. Eneste norske siden med skikkelig peiling på hva de driver med og skikkelig metoder for testing. Hva enn dere i overklokking.no sier, ocshoot var flere hakk bedre enn dere, forumet var også det. Ocshoot vil bli dypt savnet.. R.I.P Og det har skjedd MYE bak i kulissene som folk ikke er klar over. Sigh no more.. Blir vel bannet nå, men kanke si jeg jeg bryr meg unskyld meg du vet at det eneste ocshoot gjorde var å sette på linker til andre sider....men jeg var der en god del ja...........og sikkert mye jobb oxo. men overklokking.no sind best uansett Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 unskyld meg du vet at det eneste ocshoot gjorde var å sette på linker til andre sider.... Hvis du virkelig mener det du sa her kan du ikke ha vært mye på OcShoot. De har en av de mest komplette kjølerdatabasene jeg noengang har sett, og alt er testet av dem, de har radiatortester, casemod artikler og har ofte vært veldig tidlig ute med dem, enkelte ganger først i verden. Nå i det siste har de jobbet med en moddet versjon av VapoChill som de håpte å få helt ned i -50 grader. I tillegg til dette linket de også til nyheter, tester og artikler på andre anerkjente sider som de mente var interessante å få med seg. Jeg synes det er utrolig synd å skulle miste en sånn enorm kunnskapkilde, og håper virkelig det kommer en god erstatter. Inntil videre må man til utenlandske sites. Det er sikkert mange her inne som har mye kunnskap, men de har en tendens til å forsvinne i mengden dessverre. Min støtte går til OcShoot, og jeg ønsker alle der og her lykke til videre, og fortsett med OC'ing! Er ikke no vits å ha ubrukt kapasitet i maskinen.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Pokkern, fant sida for et par uker siden og tenkte, her var det jammen mye morsomt og kjekt! typisk min uflaks at dem legger ned rett etter jeg finner den! Satans Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Den artikkelen jeg husker best i fra ocshoot var når de overklokka en p4 1.6 og laga den lan kassa (plexi saken) jeg fulgte litt med der, men var aldri innom forumet demmes... Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Mange av innleggene her er av en meget usakelig og barnslig natur. Trodde egentlig at det var en viss grense for hvordan det går ann og oppføre seg! Ocshoot er ferdig- synd da vi trenger flere overklokkingskilder. Men det er da ingen grunn til å rakke ned på OK.no. Ps: Skjønte ikke helt hva de mente med: vi er lei av å være arenaen der noen finner det for godt til å "denge" løs på andre sider... Care to explain, please? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ha ha einaste eg har brukt ocshoot til er nedlastng av 3D mark. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 det ocshoot driver med.. kalles på godt norsk: whining.. man blir VELDIG sjeldent rik av å drifte en ikke-salgs internettside.. skal du gjøre det, gjør fdet for moro skyld og ikke for casha.. greit nok at dere har peiling. men skal dere tjene penger på det, så får dere heller lage en abbonementside hvor folk må betale for å lese testene deres.. Lenke til kommentar
na_X Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det største problemet er erfaring, alder og modenhet. På ocshoot.no ligger snittet endel høyere på erfaring, alder og modenhet enn andre steder. Har fulgt med ocshoot.no siden Celly 366MHz var på markedet, og ocshoot.no kjørte den på over 100% overclocking i en VapoChill, d.v.s. 732MHz. Slik erfaring på å presse hver eneste MHz og tweake og brenne inn CPU mangler her i huset. Man får IKKE hver eneste MHz på den første dagen med CPUen, den må koses med en stund. Og slik kosing kalles erfaring. Det jeg ikke liker helt med dette forumet, er at det er uryddig (skulle være lett og ordne noen flere kataloger for å rydde opp litt i det værste?). Og på overklokking.no finnes det knapt med seriøse tester, hva har disse med overclocking å gjøre? 1. Vi har siden i sommer fått utrolig respons på vår idé om å lage egne T-skjorter. Etter mye om og men er de endelig klare, så nå kan du se bra ut og støtte Overklokking.no samtidig! 2. Nå i vinterkulda er det viktig å utnytte den varmeenergien man har, og vår selvoppnevnte vannkjølingsekspert Hr. Bolling har som alltid en original løsning. nr.1, kunne vært litt mer diskre. nr.2, Resultater? Og ellers er det bare testing av kabinetter, alle fra microplex.no? Og flytte over kjølingen til VapoChillen, prøv å tenk litt nytt. Man får forresten kjøpt kun kjøledelen (PE-utgaven), som man kan ha i et kabinett man selv vil. Og har dere som skriver tester på overklokking.no, har dere vært mye innom ocshoot.no? Fordi det meste av "spennende" ting ser ut til å være kopiert rett fra ocshoot.no, bare med en egen "touch". Slikt har vi sett før, så overklokking.no mitt forslag til dere er at dere tenker nytt og får til gode resultater og en aldri så liten konklusjon Og hva menes med at her på bruket jobber man gratis? Hva er da de bannerne overalt på sidene i hw.no-bruket. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Det hører jo med utgifter å drive et så stort nettverk av sider som hardware.no. IKke det at det er stort i forhold til mange andre sider, men ingenting er 100% gratis, det vil alltid koste noen noe.... uansett, alltid syns når en side detter ned, håper dere får fortsette å hoste den gamle siden dems... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg