JonV Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Nå er det da ofentlig. OcShoot.no kaster inn hånkle http://www.ocshoot.no/ OcShoot forsvinner fra nett ; vi er lei av å være arenaen der noen finner det for godt til å "denge" løs på andre sider. Og vi er ikke minst lei av å jobbe gratis ! Likedan er vi dypt sjokkert over å se hvor lite folk forstår av hva som foregår bak kulissene og vi greier kort og godt ikke "være en del" av dette spillet lenger. Sidene blir tatt ned permanent på onsdag - og vi ønsker alle som har fulgt oss lykke til videre ! NilsG Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii............... leste ikke mye der, men de har en del bra ting der. Veldig synd det...... Skjønte ikke helt hva de mente med: vi er lei av å være arenaen der noen finner det for godt til å "denge" løs på andre sider og Likedan er vi dypt sjokkert over å se hvor lite folk forstår av hva som foregår bak kulissene.... uhh? synd det der ass... :x Lenke til kommentar
JonV Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Søk i forumet her på overklokking og i forumet der så finner du ut. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Likte siden selv om jeg ikke skreiv der, mange bra tester :smile: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det var leit. Det er ikke til å stikke under en stol at vi har hatt våre uenigheter, men de har hele tiden vært en viktig del av norsk overklokkervirksomhet. Heldigvis ser vi flere små sider dukke opp, og vi ønsker alle velkommen! Lenke til kommentar
Colargol Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Dette er helt jævli. Eneste norske siden med skikkelig peiling på hva de driver med og skikkelig metoder for testing. Hva enn dere i overklokking.no sier, ocshoot var flere hakk bedre enn dere, forumet var også det. Ocshoot vil bli dypt savnet.. R.I.P Og det har skjedd MYE bak i kulissene som folk ikke er klar over. Sigh no more.. Blir vel bannet nå, men kanke si jeg jeg bryr meg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jaja... syns ikke det er så synd egentlig. Har aldri likt sida. Det eneste som var bra var radiator-testene... noe jeg syns vi burde ha mere av her på ok.no ! Bye bye Ocshoot... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Colargol: Ja, de har bedre metoder for enkelte tester enn oss, foreløpig. Vårt store problem er at vi ikke kan investere i en skikkelig testlab når vi bor så spredt. Portable enheter er under utvikling. Profesjonell testbenk for radiatorer er også i testfasen. Og nei, du blir ikke utestengt for å si din mening på vårt forum ;-) Lenke til kommentar
hwnosuger Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kan jeg også få lov til å si noe her? Eller må jeg kysse diktatorene i r_va slik at de ikke sletter alt jeg sier? 8) Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kan jeg også få lov til å si noe her? Eller må jeg kysse diktatorene i r_va slik at de ikke sletter alt jeg sier? 8) Si hva du vil du...men da må jeg få lov til å si meninga mi om sånne som deg også; nemlig at du er en infantil barnerumpe uten ett snev av sunn fornuft! Sånne som deg skulle jeg gjerne hatt foran meg...så skulle du faen meg fått en omgang med god, gammeldags juling! Du burde fått en bedre oppdragelse, eller så har du bare gitt f i hva dine foreldre har lært deg. Skam deg Lenke til kommentar
Novec Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Alle får si det de vil på dette forumet, men i motsetning til andre steder må det foregå i sømmelige former. Vi sensurerer ikke meninger, bare oppførsel. Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Kan jeg også få lov til å si noe her? Eller må jeg kysse diktatorene i r_va slik at de ikke sletter alt jeg sier? 8) Du bør kanskje lese retningslinjene, så ser du hva du kan og ikke kan. Den typen uttalelser skal vi ha oss frabedt. Vi tar i mot kritikk, men ikke av den typen der. Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Synd sier bare jeg, meget synd.. Nå hadde ikke ocshoot så vanvitti mye tester, men de var mega pro gutter som viste hva de dreiv med.. Ikke bare testet standarløsninger som de fikk sendt i posten.. Nei vi får håpe de gidder og fortsette, overklokking.no duger ikke.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 blablablalba... overklokking.no duger ikke.. Dagens vits ! :-? Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Synd sier bare jeg, meget synd.. Nå hadde ikke ocshoot så vanvitti mye tester, men de var mega pro gutter som viste hva de dreiv med.. Ikke bare testet standarløsninger som de fikk sendt i posten.. Nei vi får håpe de gidder og fortsette, overklokking.no duger ikke.. Du kan kanskje si oss hva vi bør bli bedre på da? Eller er du også en av ex-ocshoot - brukere som kommer hit for å spre dritt? De er det dessverre nok av. Men slike blir kastet ut av forumet med en gang - mens de som kan gi konstruktiv kritikk blir tatt vare på. Les retningslinjene, så vet du hva som er lov / ikke lov. Hold deg til det, så håper jeg at du og vi kan ha det hyggelig i framtiden. Vi er på ingen måte verdensmestere, og vi kan bli bedre. Derfor setter jeg pris på alle forslag som kommer inn, og vurderer dem seriøst. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det er veldig synd for Norske overklokkere at det er slutt med ocshoot, da det var en etter min mening litt mer "moden" gjeng på mange måter. Men som jeg har sagt før, så har jeg brukt hw.no mye mer enn ocshoot. Det som har vært synd er at ikke det har vært mulig å samarbeide for å forbedre begge sider. Det er etter min mening et stort tap for Norske ekstremkjøling entusiaster da Ocshoot hadde en enorm ekspertise på det området. Overklokking.no har mye å sette seg inn i for å kunne "erstatte" ocshoot på det området. Men det hadde vært veldig nyttig for fremtidige ekstremklokkere om den ekspertise som har vært opparbeidet hos ocshoot kunne vært overført til overklokking.no men det er vel å tro på julenissen at det vil skje..... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Noen "overføring" av ekspertise er nok lite sannsynlig, men det er ingenting som stopper oss fra å opparbeide den samme ekspertisen selv. Og tro meg, det skjer mye på den fronten som ikke har kommet ut enda. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Noen "overføring" av ekspertise er nok lite sannsynlig, men det er ingenting som stopper oss fra å opparbeide den samme ekspertisen selv. Og tro meg, det skjer mye på den fronten som ikke har kommet ut enda. Kan jeg tolke dette som at dere har planer om å opparbeide et "samarbeid" med asetek? Da det er den form for kjøling jeg tror ocshoot gutta hadde endel mer ekspertise enn overklokking.no Fint om dere har ressurser tilgjengelig til å jobbe mer med den typen kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg