Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt..og xen hopper over på neste.

Anbefalte innlegg

Skjønner at det er kjipt for deg, men dere er tross alt ikke sammen lenger. La han gjøre det han vil. Kanskje det er hans måte å komme seg videre på.

Huff. Jeg var livredd eksen etter at det ble slutt. Klikka mongo om jeg så mye som kitle en veninne og hun så det etter at det ble slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff ..

Er fælt å være så glad i noen at man ikke kan gi slipp på dem, fordi man tror du vill forandre seg ..

Hva vil du gjøre fremover da ?

Jeg bor på en internatskole, så nå skal jeg hjem om to uker hvis jeg ikke kommer opp i eksamen. Ellers blir det tre.

Gleder meg til å komme hjem, utrolig hjemlengsel.

Men eg savner han, kunne ønske han savnet meg også.

Der begynte jeg virkelig å lure på om du var X'en min! Men jeg kjente meg ikke igjen i noe av det andre du skrev da, så da er du mest sannsynlig ikke det :p Du skjønner, X'en min slo opp med meg for vel 1 uke siden. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, for jeg elsker henne fortsatt noe helt vanvittig. Det er helt jævlig det, å miste noen man faktisk er helt hinsides glad i.

Sier bare lykke til videre, det virker som om han ikke behandlet deg noe bra. Hold ut! :)

Lenke til kommentar
Huff ..

Er fælt å være så glad i noen at man ikke kan gi slipp på dem, fordi man tror du vill forandre seg ..

Hva vil du gjøre fremover da ?

Jeg bor på en internatskole, så nå skal jeg hjem om to uker hvis jeg ikke kommer opp i eksamen. Ellers blir det tre.

Gleder meg til å komme hjem, utrolig hjemlengsel.

Men eg savner han, kunne ønske han savnet meg også.

Der begynte jeg virkelig å lure på om du var X'en min! Men jeg kjente meg ikke igjen i noe av det andre du skrev da, så da er du mest sannsynlig ikke det :p Du skjønner, X'en min slo opp med meg for vel 1 uke siden. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, for jeg elsker henne fortsatt noe helt vanvittig. Det er helt jævlig det, å miste noen man faktisk er helt hinsides glad i.

Sier bare lykke til videre, det virker som om han ikke behandlet deg noe bra. Hold ut! :)

Kunne virkelig ønske xen følte det samme tapet over meg som du gjør over dama di. :(

Endret av mm90
Lenke til kommentar

At han hopper på neste betyr ikke nødvendigvis at han tar lett på bruddet. Det er som regel min reaksjon når det skjærer seg med kvinnfolk. Blir forbanna på megselv og vil ikke sløse mer tid på å deppe. Alle trenger kjærlighet og når man har mistet den store kjærligheten må man prøve å finne noen som kan fylle på det tapte. Det nok ikke ment hverken egoistisk eller slemt, men noen ganger er det lov å tenke på segselv

Lenke til kommentar
Enkleste måten å komme over noen er å hoppe på noen nye.

Da kan han umulig ha elsket meg, og ha respekt for at jeg også skal komme meg videre! Spesielt når eg har depresjon å slite med sammtidig som han.

En av mine ekser har gjort det samme, dog med en av mine venner. Jeg har forsåvidt gjort akkurat det samme.

Beste måten å komme over noen etter min mening. Sier ikke at det er rettferdig, men personlig klandrer jeg ikke eksen min (bortsett fra i valg av fyr å hoppe på), og jeg håper ikke min eks klandrer meg.

Det kan godt hende han elsket deg, dog er det mest sannsylig at han er glad i deg (elske er et kraftig ord). Det å hoppe på noen nye er rett og slett bare en effektiv metode å glemme vedkommende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...