mm90 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja, det er slutt med kjæresten, og eg må si, det er JÆVLIG tøft! Tenker på han hver dag, og sliter mye med dette. Har også hatt depresjon i 1 år og har på en måte kun hatt han gjennom det, men han har aldri vært der for meg og hjelp meg gjennom det. Og nå, nå er det slutt. Og han hopper rett på neste, noen dager etterpå, allerede på jakt etter nytt kjøtt på kølla. Eg blir kvalm, knust, og skuffa. Vi har alltid snakka om at vi ville gi det litt tid før vi hoppa over på neste. Har med respekt å gjøre. Vet ikke ka eg skal gjøre eller si, er helt knust rett å slett. Ja, det er slutt med kjæresten, og eg må si, det er JÆVLIG tøft! Tenker på han hver dag, og sliter mye med dette.Har også hatt depresjon i 1 år og har på en måte kun hatt han gjennom det, men han har aldri vært der for meg og hjelp meg gjennom det. Og nå, nå er det slutt. Og han hopper rett på neste, noen dager etterpå, allerede på jakt etter nytt kjøtt på kølla. Eg blir kvalm, knust, og skuffa. Vi har alltid snakka om at vi ville gi det litt tid før vi hoppa over på neste. Har med respekt å gjøre. Vet ikke ka eg skal gjøre eller si, er helt knust rett å slett. Vi har foresten vært sammen i 17 måneder. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 han er en player. fin deg en ny en, og vis han at du ikke trenger han. for han trengte nok ikke deg heller. blodig sannhet Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er ganske råttent gjort av han det er jeg enig i. Hadde en ex som gjorde det samme og i tillegg hadde gutsen til å invitere meg bort (3 timer unna) fordi hu savna meg og ville sove på skulderen min. Etter å ha ligget på den og sovna så våkna hu etter 15 minutter og spurte hvem er du? Jeg svarte og hu snudde seg og sovna. Greit nok. Så mye savna hu meg, men jeg fikk da sove. Dagen etter sa hu at hu hadde hoppa på en annen helga etter at hu slo opp. Ikke mye du får gjort med saken. Annet enn å få inn i huet at du var sammen med en skikkelig kødd og at du nå kommer til å få det mye bedre. Det var det som hjalp meg. Og vi var vel sammen 26 måneder eller noe sånt. Men som du sa så støtta han deg ikke når du hadde depresjon så det er ikke noe å samle på. Det finnes mange ålreite gutter der ute som vil lytte og gi deg oppmerksomheten du fortjener Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 han er en player. fin deg en ny en, og vis han at du ikke trenger han. for han trengte nok ikke deg heller. blodig sannhet Han sendte meldinger til meg og sa han elsket meg og ville ha meg tilbake og alt. Sa alltid når eg ville gå fra han at han elsket meg og sånn. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hehe.. sorry at jeg ler.. men sku tro dette var mitt forhold.. jeg har vært med en fyr i ca 2 år.. samboere i ett år. og plutselig ut av dt blå slår han opp med meg. Sa ikke stort, han bare gikk.. No i ettertid har jeg funnet rett etter han gikk fra meg, ble han sammen med ei fra jobben. Jeg har sikkert spurt han 10 ganger om dt var noe på gang med han å denne dama.. MEN neida.. det var det ikke.. Hva gjør man me noe slikt.. Hva kan man gjøre? har man virkelig fortjent dette? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hehe.. sorry at jeg ler.. men sku tro dette var mitt forhold.. jeg har vært med en fyr i ca 2 år.. samboere i ett år. og plutselig ut av dt blå slår han opp med meg. Sa ikke stort, han bare gikk.. No i ettertid har jeg funnet rett etter han gikk fra meg, ble han sammen med ei fra jobben. Jeg har sikkert spurt han 10 ganger om dt var noe på gang med han å denne dama.. MEN neida.. det var det ikke.. Hva gjør man me noe slikt.. Hva kan man gjøre? har man virkelig fortjent dette? Skal nå heller være glad man er kvitt dem sier nå jeg. Istedenfor å tenke på hvordan det var å være med dem så kan du være glad for at du ikke sløser bort mer tid på han Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 hehe.. sorry at jeg ler.. men sku tro dette var mitt forhold.. jeg har vært med en fyr i ca 2 år.. samboere i ett år. og plutselig ut av dt blå slår han opp med meg. Sa ikke stort, han bare gikk.. No i ettertid har jeg funnet rett etter han gikk fra meg, ble han sammen med ei fra jobben. Jeg har sikkert spurt han 10 ganger om dt var noe på gang med han å denne dama.. MEN neida.. det var det ikke.. Hva gjør man me noe slikt.. Hva kan man gjøre? har man virkelig fortjent dette? En gang vi hadde kranglet dro han til ei jente på jobben han knapt kjenner. Og var der midt på natten, ifølge han såg de bare en film. Etter det har eg hatt problemer med å stole på han igjen. Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 hehe.. sorry at jeg ler.. men sku tro dette var mitt forhold.. jeg har vært med en fyr i ca 2 år.. samboere i ett år. og plutselig ut av dt blå slår han opp med meg. Sa ikke stort, han bare gikk.. No i ettertid har jeg funnet rett etter han gikk fra meg, ble han sammen med ei fra jobben. Jeg har sikkert spurt han 10 ganger om dt var noe på gang med han å denne dama.. MEN neida.. det var det ikke.. Hva gjør man me noe slikt.. Hva kan man gjøre? har man virkelig fortjent dette? Skal nå heller være glad man er kvitt dem sier nå jeg. Istedenfor å tenke på hvordan det var å være med dem så kan du være glad for at du ikke sløser bort mer tid på han Ja, men det som gjør det så vanskelig er at eg fortsatt elsker han. Lenke til kommentar
Gjest love hurts Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg vet hvordan u har det. Har det akkurat slik selv, det er ikke bare bare å slå av følelser vettu.. Når man har vært sammen ei stund, så har man jo både fremtidsplaner og mange minner med sin kjære. og da blir jo sjokket stort når vedkommende plutselig stikker og samtidig finner seg en ny. Da føler man seg ikke mye verdt og føler at forholdet bare var en stor vits. Men bare vent å se.. Kanskje plutselig går "forelskelsen" hans over, og han innser hva han har tapt. Da er det du som sitter med makten og bestemmer hva som skal skje videre. Det jeg vil anbefale deg er å ha minst mulig kontakt med han. la han ikke vite hva u driver med. La han tenke og bli bekymret om u finner deg noen annen. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Okei, det er veldig tøft å miste noen man er veldig glad i .. Å i alle fall når de dumper deg, det er da det er værst.. Men det som er, virker som om han er bare en som ville ha mer kjøtt på kølla. Tror det finnes mange slike der ute. Det som sjokkerer meg er det at du sier han har støttet deg gjennom ett år med depresjon, det kan jo hende at det også var tungt for han. Selv om han kanskje ikke sa noen, så kan det være tungt for en gutt å være der hele tiden og vite at når som helst kan man få et sammenbrudd. Om du klarer det, synes jeg du skulle snakket litt mer med han om hvorfor han gjorde det etter så lang tid OM han synes det var en tung tid da du slet med depresjoner. Jeg håper du finner ut av dette, det er virkelig vondt å få hjertet sitt knust.. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Sånn jeg leser det så stilte han IKKE opp for hu i den perioden. Har også hatt depresjon i 1 år og har på en måte kun hatt han gjennom det, men han har aldri vært der for meg og hjelp meg gjennom det. Kan være skrivefeil eller jeg som har en rar måte å formulere meg på. Så hvis det er som trådstarter sier at han ikke stilte opp når du trengte han så er han ikke verdt å samle på. Som sagt før. Finnes mange folk der ute som heller ville at du skulle hatt det mye bedre og stilt opp for deg når du trenger det og til og med når du ikke trenger det Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Okei, det er veldig tøft å miste noen man er veldig glad i ..Å i alle fall når de dumper deg, det er da det er værst.. Men det som er, virker som om han er bare en som ville ha mer kjøtt på kølla. Tror det finnes mange slike der ute. Det som sjokkerer meg er det at du sier han har støttet deg gjennom ett år med depresjon, det kan jo hende at det også var tungt for han. Selv om han kanskje ikke sa noen, så kan det være tungt for en gutt å være der hele tiden og vite at når som helst kan man få et sammenbrudd. Om du klarer det, synes jeg du skulle snakket litt mer med han om hvorfor han gjorde det etter så lang tid OM han synes det var en tung tid da du slet med depresjoner. Jeg håper du finner ut av dette, det er virkelig vondt å få hjertet sitt knust.. Jeg slo opp fordi jeg ikke orka mer av løgnene hans, han var ufølsom og ikke til å stole på, og han var der ikke for meg når eg trengte han. Han har IKKE støttet meg når eg har hatt depresjon, men han var eneste eg hadde å være sammen med. Men han tråkka meg ned istedet. Jeg sliter med selvbilde meg, og han gjorde alt for å få meg sjalu og sa ting han burde være litt forsiktig med. Og det visste han veldig godt. Når han sa noe negativt så gjorde det dobbelt så vondt som hvis noen andre hadde sagt det. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Okei, nå så jeg litt feil. Trodde det stod at han ALLTID var der. Beklager. Det er et skikkelig fælt tema dette da. At har holdt på sånn mot deg over tid, og at han var ufølsom. Hvordan oldt du ut gjennom det da ? Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Okei, nå så jeg litt feil.Trodde det stod at han ALLTID var der. Beklager. Det er et skikkelig fælt tema dette da. At har holdt på sånn mot deg over tid, og at han var ufølsom. Hvordan oldt du ut gjennom det da ? Fordi jeg har vært så utrolig glad i han, og han sa alltid at han skulle forandre seg, noe han gjorde kanskje i en dag, og så var han tilbake til normalen. Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Huff .. Er fælt å være så glad i noen at man ikke kan gi slipp på dem, fordi man tror du vill forandre seg .. Hva vil du gjøre fremover da ? Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Huff .. Er fælt å være så glad i noen at man ikke kan gi slipp på dem, fordi man tror du vill forandre seg .. Hva vil du gjøre fremover da ? Jeg bor på en internatskole, så nå skal jeg hjem om to uker hvis jeg ikke kommer opp i eksamen. Ellers blir det tre. Gleder meg til å komme hjem, utrolig hjemlengsel. Men eg savner han, kunne ønske han savnet meg også. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Enkleste måten å komme over noen er å hoppe på noen nye. Lenke til kommentar
mm90 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Enkleste måten å komme over noen er å hoppe på noen nye. Da kan han umulig ha elsket meg, og ha respekt for at jeg også skal komme meg videre! Spesielt når eg har depresjon å slite med sammtidig som han. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Det er ikke sikkert at han ser like rasjonelt på det. Respekt? Tjaa. Ekser kan være noen slemme dyr iblant. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Skjønner at det er kjipt for deg, men dere er tross alt ikke sammen lenger. La han gjøre det han vil. Kanskje det er hans måte å komme seg videre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå