Gå til innhold

trenger hjelp. rambrikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ønsker du å ødelegge rambrikken?

Ønsker du å hevne deg på noen eller?

Bios kan gjøre ødeleggelser i bios faktisk.

Men å ødelegge rambrikkem. det tror jeg skal godt gjøres.

for jeg er lei pcen min. har hatt feil med ram brikka 2 ganger. så får jeg det en gang til kan jeg få ny pc.

Lenke til kommentar

du kan jo alltids kortslutte dem på en kreativ måte. eller kjøre dem på altfor høy spenning. Men sånt har de en tendens til å finne ut.

Hvordan har to minnebrikker gått istykker? kanskje det er noe galt med hovedkort og at den knerter neste minnebrikke også =)

Lenke til kommentar
du kan jo alltids kortslutte dem på en kreativ måte. eller kjøre dem på altfor høy spenning. Men sånt har de en tendens til å finne ut.

Hvordan har to minnebrikker gått istykker? kanskje det er noe galt med hovedkort og at den knerter neste minnebrikke også =)

jeg veit ikke. hadde jeg vist det så hadde det tredje også vert ødelagt. det kan ikke være varmen? att noen deler ikke tåler så mye varme?

Lenke til kommentar
for jeg er lei pcen min. har hatt feil med ram brikka 2 ganger. så får jeg det en gang til kan jeg få ny pc.

Og dette vil du ha hjelp til. Vil du virkelig bli svindler (for det er det du ber om hjelp til)?

Jeg skjønner trådstarter hvis det samtidig har gått veldig lang tid hver gang han har levert inn PC-en.

Jeg hadde PC-en min inne nesten et halvt år! (fikk dog en låne pc.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...