Gå til innhold

Hvilken delstat i USA ville du mest vært i?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte vi kunne ha en tråd der vi skriver hvilken delstat i USA vi mest ville vært i hvis vi kunne ønske. En skikkelig begrunnelse etter svaret er også viktig! :yes:

 

Jeg ville mest vært i Texas. Dette fordi det er varmt der, pluss at det er en delstat med masse spennende ting å se på. :D

Endret av Preppo999
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Texas er en stat jeg ikke ville vært i alt for lenge. Vært der noen uker, og det var nok for min del.

 

California passer meg mye bedre, spesielt Southern California. Været, folket, stedene man kan besøke.

 

Hva er grunnen til at du ikke ville vært i Texas så lenge da?

Lenke til kommentar
Jeg ville mest vært i Texas. Dette fordi det er varmt der,
Ja, på sommeren er det skikkelig varmt.. faktisk for varmt med 35+, men på vinteren er det jo nedi bare et par grader. For varmt om om sommeren og ikke varmt nok om vinteren høres ikke så veldig bra ut. Om det er været som er viktig er jo Hawaii et mye bedre valg.
pluss at det er en delstat med masse spennende ting å se på.
Sand og kaktus?
Lenke til kommentar
Jeg ville mest vært i Texas. Dette fordi det er varmt der,
Ja, på sommeren er det skikkelig varmt.. faktisk for varmt med 35+, men på vinteren er det jo nedi bare et par grader. For varmt om om sommeren og ikke varmt nok om vinteren høres ikke så veldig bra ut. Om det er været som er viktig er jo Hawaii et mye bedre valg.
pluss at det er en delstat med masse spennende ting å se på.
Sand og kaktus?

 

Varme er ingen hindring for meg. Elsker varme.

Det er sikkert mye mer enn bare sand og kaktus å se på i Texas. I Vest-Texas har du kanskje rett med at det er sand og kaktus, men på østsiden er det faktisk frodig og grønt.

Det er mange fine byer i Texas også.

Lenke til kommentar
Jeg ville mest vært i Texas. Dette fordi det er varmt der,
Ja, på sommeren er det skikkelig varmt.. faktisk for varmt med 35+, men på vinteren er det jo nedi bare et par grader. For varmt om om sommeren og ikke varmt nok om vinteren høres ikke så veldig bra ut. Om det er været som er viktig er jo Hawaii et mye bedre valg.
pluss at det er en delstat med masse spennende ting å se på.
Sand og kaktus?

Agree, mer en 25 grader er bare irriterende. Kan jo nesten spørre deg om hvilke stater du anbefaler siden du sikkert har vært i de fleste :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg ville mest vært i Texas. Dette fordi det er varmt der,
Ja, på sommeren er det skikkelig varmt.. faktisk for varmt med 35+, men på vinteren er det jo nedi bare et par grader. For varmt om om sommeren og ikke varmt nok om vinteren høres ikke så veldig bra ut. Om det er været som er viktig er jo Hawaii et mye bedre valg.
pluss at det er en delstat med masse spennende ting å se på.
Sand og kaktus?

Agree, mer en 25 grader er bare irriterende. Kan jo nesten spørre deg om hvilke stater du anbefaler siden du sikkert har vært i de fleste :whistle:

 

Bare spør. Jeg vil svare så godt jeg kan...

Lenke til kommentar
Agree, mer en 25 grader er bare irriterende. Kan jo nesten spørre deg om hvilke stater du anbefaler siden du sikkert har vært i de fleste :whistle:
Neida, var før fast bestemt på ikke å reise dit før en mørkhudet ateistisk kvinne ble valgt til president så jeg har ikke vært der så mye. :!:

 

Bortsett fra mange mellomlandinger har jeg bare vært på Oahu, San Fransisco med turer rundt Bay Area og et par ganger i Las Vegas.

 

San Fransisco må unngås om sommeren, det er varmt i landet innenfor og derfor konstant pålandsvindfra havet med kald havstrøm som gjør det kaldt og guffent der. "The coldest winter I ever saw was the summer I spent in San Francisco.". Mark Twain.

 

Kunne tenkt meg å se New York og reise ned Florida helt til Key West, men det er enda noen år før jeg kan være med i konkurransen om beste Hemingway Lookalike.

papa300.jpg

Lenke til kommentar

Å, kan man se det hvite hus? Det visste jeg ikke, bortsett fra at man omtrent ikke kan nærme seg noe som helst pga alle de idiotiske sikkerhetstiltakene. Uansett så kan man liksom ikke gjøre så mye annet enn å se de historisk "viktige" stedene, ingen skikkelig shopping gater, dårlig partyliv, ikke så mye andre aktiviteter, kjedelige museer bortsett fra en romfartsmuseum som jeg syns var litt artig.

 

Sammenlignet med andre byer i US som jeg har vært i syns jeg DC var omtrent dødt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...