Inc Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Litt mer kreativ fotoakrobatik med linjer:) Funker det eller bare boss? Edit. det som hadde vært det ultimate var om linjene traff lik diagonalen uten forstyrrende elemeter, men den gang ei. Endret 30. mai 2008 av Inc Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg er ikke helt sikker på hva jeg ser etter, men jeg liker det! Kanskje at det ville falt litt mer i smak om mer av vannet var med, men for min del er ikke dette boss. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Ja, nå ble ikke foto helt 100% da det gjenspeiler litt mye og deler av en båt kommer til syne nede til venstre. Men jeg er enig i det du sier Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg synes det er ok lek med linjer, og liker spesielt at linjene fortsetter på samme måte i vannet. Det er likevel bare måtelig, i og med at det ikke er spesielt lekkert som beskrivelse av havn, og heller ikke abstrakt nok til å stå helt på egne bein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå