B25S Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Heisann. Mener å ha lest i FHM at det var et flott midell for å bli kvitt poser under øynene, men kan ikke huske det. Derfor spør jeg her, Noen som vet om et middel som kan fjerne poser under øynene ? Jeg har konstant poser under øynene, likevel om jeg sover ganske lenge. Er litt asiatisk, de har ofte poser under øynene, kan det kanskje ha noe å si? Uansett, det ser forferdelig ut. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Har asiatere ofte poser under øynene ? Syns de er ganske flate jeg. Uansett, kjøp øyeserum fra en hvilken som helst produsent. Jeg har gode erfaringer fra Clarins, men det finnes sikkert enda bedre. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Vet at recipe for men har eget middel mot dette i sin hudpleieserie - er det like bra som barbergel-en og fuktighetskremen deres så er det verdt ett forsøk. kjøpte de to sistnevnte fra barbershop.no og er knallfornøyd. tror det er flere produkter for samme problem hos barbershop, mener å ha sett det når jeg bladde gjennom litt random ting. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg vet at veldig mange ikke vasker øynene. Hvis du har en god ansiktsåpe må du huske på å lukke øynene godt igjen, og massere såpen godt inn, akkurat som på resten av ansiktet. Etter det er øynene mer mottakelige for slike øyeprodukter som vi nevner. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Iskald skje under øyet! Lenke til kommentar
Greva Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Iskald skje under øyet! Funker det? Hvor lenge evnt.? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Iskald skje under øyet! Funker det? Hvor lenge evnt.? Altså det er vel grenser for hvor mye det fungerer. Fungerer vel til en viss grad, men du må evt. gjenta prosedyren daglig, vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå