Gå til innhold

Tips til verdensrom filmer/Katastrofefilmer

Skyax

Anbefalte innlegg

Hei

Vil gjerne ha litt tips til bra filmer ala Apollo 13, Armageddon, Independence day, Solaris...

Håper på mange tips om gode katastrofe og verdensrom filmer.:D

Endret av Skyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"lost in space" litt gammel, men den var konge sist gang jeg så den.. her går handlingen for seg i verdensrommet..

men er det siencefiction du ser etter eller bare alt som har med verdensorm/aliens o.l.?

Alien vs Predator?

edit: husker ikke navnet den der de snder Apen opp i rommet?:/

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Trenger ikke bare være SF ;)

Er egentlig ikke helt sikker på hvilken sjanger jeg er ute etter heller:P... Filmer som er innenfor den sjangeren de filmene jeg nevnte hadde ikke vert galt.

Volcano og Alien er notert:)

Takker for tips:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Du tenker litt sånne katastrofefilmer. Liker selv den sjangeren. "Volcano" og "The Day After Tomorrow" er da å anbefale. dessverre ikke fra rommet.

Lenke til kommentar
Alien-filmen?
Volcano og Alien er notert:)

Jeg tenkte egentlig å skrive Alien-filmene, ettersom at det er flere. Har dog bare fått sett den første, men den var strålende.

2001: A Space Odyssey er ganske sær, men noe av det meste kjente innen "verdensrom-film", og må nevnes.

Lenke til kommentar

2001: A Space Odyssey.

The Abyss (ikke satt til verdensrommet, men er en film du bør få med deg om du liker Sci fi.)

The Sphere (ikke satt til verdensrommet, men er en film du bør få med deg om du liker Sci fi.)

E.T. :p

Close Encounters Of The Third Kind

Stargate

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...