ZyberZombie Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Sliter med å innstalere det på nytt. Har avinnstalert det på vanlig måte, under "legg til fjern programmer", men når jeg skal innstalere det på nytt skjønner den ikke at jeg har slettet det, og vil bare avinstalere på nytt. Blir lettere irritert, for jeg har ikke rundet det enda, måtte slettet på grunn av plassmangel... Noen tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 prøv å avinnstaller fra cd'en en gang da! Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hmmm, kan noen flytte denna her til "hjelp" forumet? Glemte meg... Men jeg har avinstalert fra cd'n også... Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hadde samme probb jeg og Med så mye dritt som hva på maskinen min trengte det sårt en oppryddning , så jeg reinnstallerte c:. Nå funker det Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Uffamei, håper ikke detta er eneste utvei... Føler ikke helt forå slette hele C: og jeg har ikke Xp-cd'n enda, så jeg får ikke re-innstalert windows Xp heller... Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Inn i regedit og slett.. Regedit.exe ligger i windows mappa Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Gjort det også, men det gidder f*** meg ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå