Sayid Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Eg bruker Fujitsu Siemens 22" eller 24" husker ikkje helt (er ikkje heime) til gaming og se DVD-er og lurte på kva kable eg kan bruke for å koble den på eventuelt min Playstation 2? Lenke til kommentar
Deadalus Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Du må vel ha en VGA boks for å få til det. Alla denne. Har ikke funnet en med DVI eller HDMI. Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hei! Jeg lurte på om det ikke er noen vei utenom den boksen? Jeg hadde en LCD-TV som jeg hadde koblet playstation2 til via komponentkabel (rød/grønn/blå)(kjøpt hos loddebolt.no) til en vga kontakt på TVen. Dette fungerte utmerket på TVen. Nå har jeg flyttet på hybel pga skole og samboeren min har TVen. Så jeg forsøkte å koble vga-pluggen i PC-monitoren uten hell. Det er sikkert en logisk forklaring på det, men hvorfor funker det på vga-inngangen på TVen men ikke på vga-inngangen på PCskjermen? Endret 24. juni 2008 av Johnny2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå