DementedAlbino Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har søkt på litt forskjellige utdanninger ved HiB. Fram til 1 Juli kan en som kjent endre rekkefølgen på valgene sine. Maskiningeniør Mariingeniør Undervannsteknologi Kjemiingeniør - Prosess Det står mellom følgende fire valg. Ut i fra hva jeg har lest så synes jeg alle 4 valgene virker veldig spennende, og jeg klarer derfor ikke å bestemme meg for hvordan jeg bør prioritere valgene mine. Noen av de som vil gjøre det enklere å få jobb offshore, eventuelt en kombinert jobb med land\offshore? Kanskje noen her inne har noe mer erfaring innen en av linjene og kan utdype litt om hvor en får jobb, hvordan arbeidsdagen ser ut, samt hvordan dere tror muligheten for jobb om tre år innen de aktuelle linjene er. Startlønnen er vel gjerne ganske lik innen alle linjene? Har dere mer info jeg kan lese på tar jeg gjerne i mot det. Eirik Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skrev ikke du et innlegg om offshorejobb i 2003....? Ja, jeg studerer tråder inngående...... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Har muligens skrevet ett innlegg om utdanning tidligere, men jeg kom aldri i gang med utdanningen tidligere annet enn forkurs, og skal nå igjen sitte med ned på skolebenken. Om jeg har uttalt meg om offshore jobb har dette kun vært med hensyn til bekjente, med mindre jeg har holdt alle for narr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå