defzx Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg har kobla opp brenneren, sånn over kobling fra hardisken. Men nå finner den brenneren men ikke hardisken, hvordan innstalerer jeg tingene riktig? hoved kort Msi k7t Turbo2?? 8) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Sånn kobling over hardisken ? Tror det er anbefalt å sette cdrom og cdbrenner på samme kabel, men skal vel funke mellom hardisk og cd brenner hvis det er det du har gjort ? Litt bedre forklaring av problemet hadde gjort seg Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 har du husket master og slave innstillinger? Sett disken som master, og brenneren som slave (selv om det er bedre å ha dem på hver sin IDE kabel med begge som master) Lenke til kommentar
defzx Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Ja sånn kobling over hardisken. Satt ikke noe med slave å sånn, viste ikke helt hvor jeg gikk henne å sånn. :oops: Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ja sånn kobling over hardisken. Satt ikke noe med slave å sånn, viste ikke helt hvor jeg gikk henne å sånn. :oops: ¨ hæ? er du norsk? sett master/slave som jeg sa nå Lenke til kommentar
defzx Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 jag ny i dette land jeg vet ikke hva du mener... master/slave jeg gjøre d etter jeg innstalere brenne d jeg min far sa. jeg skal gjøre master/slave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå