Pysj Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nova Lite PX24 skal være verdens minste mini-PC. Les mer Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) *kremt*... EDIT: All cred'en går til Einar! Endret 30. mai 2008 av Magnus Holm Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilke spill kan man spille på denne da? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Multimedia er et teit uttrykk. Det betydde noe når de fleste PCene ikke hadde ordentlig lyd- og skjermkort. Er det noen PCer i dag som ikke har multimedia-støtte? Vil heller ikke akkurat si at det virker som en "underholdningsmaskin". Kan man spille nye spill på den? Går ut i fra at de med underholdning mener video og internett. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mac Mini veier 1,31 kg så den er noen år unna å være den minste mini PCen. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Whaaaaat? De har jo Eee ... Men er vell egentlig til å for å markere og vise at mini/ultraportable PC-er kan de. Jeg var bare liek "whaat teh fuck liksom, ikke større enn hånden min" Og lurer på om noen klarer å slå Asus i verdens minst mini pc. Blir det noe mindre så mener jeg det blir mer eller mindre ubrukelig. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 MCDr: Vekt og fysisk størrelse er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilke spill kan man spille på denne da? kabal? noen som tør gjette hva den koster? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 MCDr: Vekt og fysisk størrelse er to forskjellige ting. Vel, burde ikke begge disse faktorene spille inn hvis man skal kåre noe så uspesifikt som "verdens minste mini-pc"? Lenke til kommentar
oyvindne Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Mac Mini veier 1,31 kg så den er noen år unna å være den minste mini PCen. Dersom denne fra Asus har intern strømforsyning så vil den nok veie mindre og være mindre enn mac mini + strømforsyning. Jeg sier ikke at denne har intern strømforsyning, men det er hvertfall en mulig forklaring... EDIT: Glem det, denne har også ekstern strømforsyning... Endret 30. mai 2008 av oyvindne Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 kabal? RV620 vil si en ATI Radeon 3450/3470. Et slikt grafikkort kan dra Crysis på alt lav kvalitet og en moderat oppløsning uten lagg. (har prøvd med et 2600 PRO. Ja, jeg er på et lavt budsjett) Lenke til kommentar
andemann Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Den der ser da ut til å være større enn mac mini, muligen slitt lavere, men bredden på sloten til optisk drive bør være greit sammenligningsmål. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ekstern PSU er djevelens verk. Den er bare i veien. Da vil jeg heller ha et litt større tower. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kunne godt tenkt meg litt flere av slike små PCer, gjerne litt stillere, og mer for kontrobruk. Tenkte å ha en sånn en oppunder et lite bord hjemm i et hjørne, smell opp en barkrakk, og man har en liten internett-cafe for besøkende. AtW Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Høyere vekt = kvalitet, sier vi i Hi-Fi-verdenen. Ekstern PSU er glimrende! Da kan jeg gjemme PSU-delen og bare ha selve boksen synlig. Hvis man er ute etter tower kan man jo bare la være å kommentere slike artikler. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Høyere vekt = kvalitet, sier vi i Hi-Fi-verdenen.Ekstern PSU er glimrende! Da kan jeg gjemme PSU-delen og bare ha selve boksen synlig. Hvis man er ute etter tower kan man jo bare la være å kommentere slike artikler. Det må da være lov å ytre en meing. Bare fordi du ikke vil ha intern strøm i en mini-pc, kan det godt være andre som ønsker det. Store forskjellen hadde det ikke blitt uansett. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jeg kunne godt tenkt meg det formatet med støtte for 45nm Quad samt laptop grafikkort. Endret 30. mai 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
TheMadS Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mac Mini veier 1,31 kg så den er noen år unna å være den minste mini PCen. Du vet det er forskjell på PC og MAC? Ser utrolig kult ut uansett! Liker den nye trenden med små PCr! Kjøpe selv ASUS U6S (12") for litt siden! Smått er godt! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mac Mini veier 1,31 kg så den er noen år unna å være den minste mini PCen. Du vet det er forskjell på PC og MAC? Pris? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Mac Mini veier 1,31 kg så den er noen år unna å være den minste mini PCen. Hva har vekta med saken å gjøre? Minst betyr ikke lettest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå