laksekongen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Finnes det et program som jeg kan ha på hele tiden som tar opp mine mobil samtaler? det er tungvint og trykke alternetiver og så vidre. et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en takk på fårhånD! Edit: Jeg har en sony k750i Endret 30. mai 2008 av SKRULLIS Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er en rimelig god ide å nevne hvordan telefon du har ... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en Det finnes nok ikke til noen mobiler er jeg redd, og i hvertfall ikke til en pinglete K750i. Å endre audio realtime krever en ganske heftig prosessor, mye heftigere enn det du finner i en telefon i dag. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en Det finnes nok ikke til noen mobiler er jeg redd, og i hvertfall ikke til en pinglete K750i. Å endre audio realtime krever en ganske heftig prosessor, mye heftigere enn det du finner i en telefon i dag. ok men kan du svare på dette ? :S Finnes det et program som jeg kan ha på hele tiden som tar opp mine mobil samtaler? det er tungvint og trykke alternetiver og så vidre. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Husk at du må informere parten du snakker med på telefonen hvis du skal ta opp. Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Husk at du må informere parten du snakker med på telefonen hvis du skal ta opp. jeg kan ta opp samtaler fra før men det er tungvindt. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Well, ja. Men du må si fra om at du tar opp, hvis ikke er det ulovlig Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Well, ja. Men du må si fra om at du tar opp, hvis ikke er det ulovlig lol nei de ringer til meg da gjør jeg hva jeg vil Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Well, ja. Men du må si fra om at du tar opp, hvis ikke er det ulovlig lol nei de ringer til meg da gjør jeg hva jeg vil Javell Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Well, ja. Men du må si fra om at du tar opp, hvis ikke er det ulovlig Opptak av samtale man selv deltar i er ikke nødvendigvis forbudt. Det er bare opptak av samtale man selv ikke deltar i som er forbudt i følge straffeloven. Men opptak av samtale man selv deltar i faller inn under personvernloven. I hovedsak er det ikke lov å ta opp samtaler dersom man ikke informerer andre parter om det, med mindre man har lovhjemmel for å gjøre opptaket. Opptak kan bare gjøres dersom man har en saklig grunn, opptakene må være relevant for formålet, og kan bare oppbevares så lenge det er grunn for det. http://www.datatilsynet.no/templates/article____1071.aspx er en fin retningslinje fra datatilsynet. lol nei de ringer til meg da gjør jeg hva jeg vil kommer du neppe særlig langt med Lenke til kommentar
andreasbey Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 et spørsmål til: Finnes det et program til mobilen som gjør at når man snakker forandrer stemmes seg? til en ukjent en Det finnes nok ikke til noen mobiler er jeg redd, og i hvertfall ikke til en pinglete K750i. Å endre audio realtime krever en ganske heftig prosessor, mye heftigere enn det du finner i en telefon i dag. Hei! Finnes det et slikt program til SE W890i? Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Var det noen som viste om et program el. som kan ta opp samtaler på en slik telefon? (det er som SKRULLIS sier en "Spill inn" funksjon på telefonen, men hvis det finnes noen apps. som kan gjøre dette bedre. (Ta opp alle samtaler, kun spesifiserte samtaler eller lignende?) Med det "programmet" som er i telefonen så blir det kjørende på top, og man kan ikke gjøre annet når dette er i opptaksmodus, som f.eks. gå inn i menyer, sette på hold osv. Endret 15. juli 2008 av Qumad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå