Vegard_Haug Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Activision har skaffet seg rettighetene til å utgi et spill basert på Baja-løpet. Les mer Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hjelp! Nå er jeg nesten litt spent på hvordan Baja fra THQ og Baja fra Activision kommer til å stå økonomisk sett. THQs versjon skulle visstnok være en slags rival mot MotorStorm 1 eksklusivt for Xbox 360, for å sette det på spissen. Uansett tror jeg det kan hende jeg skaffer både óg av disse Baja-spillene Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Nå er jeg Microsoft fanboy, men tror et Motorstorm er spillet som vinner denne kampen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Spørsmålet er jo om de går i samme retning som THQ med å lage et veldig fritt sandkasse spill som lar deg kjøre hvor du vil. Det jeg reagerte på i Motorstorm var jo at banene var svært lukkede. Man hadde omtrent en tjue meter bred bane å boltre seg på, og det var det. Inntrykket jeg fikk fra demoen på demokiosker rundt i spillbutikker. THQ vil jo gi ut et veldig åpent ørkenracing-spill så vidt jeg har fått med seg, og det virker hakket mer interessant en lukkede ørkenracere. Om Activision går for åpent eller lukket banemiljø gjenstår jo å se. Jeg har hvertfall tent litt på ideen om å kunne kjøre der jeg vil, og gjerne ta meg en fjelltur om jeg går lei av å kjøre løp. THQ har jo lang erfaring med slike terreng-racing-spill, men det betyr selvsagt ikke at det er en selvfølge at de lager et bedre spill en Activision. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg så det plutselig sto i hyllene i dag. Og enda ingen anmeldelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg