Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokon andre som har fått tilbud frå PS.no om 670kr for 6-cell batteri for dei som har kjøpt Wind der? Tenkt å slå til ? Kostar 874 kr for alle som ikkje har kjøpt Wind der.

Jeg har fått det tilbudet, men det er jo noen uker siden nå da. Det var da jeg fikk Winden.

visste ikke en gang at de hadde fått det inn på PS, har de?

Uansett skal ikke jeg ha det fra MSI. Jeg venter heller på et 6-cell batteri med 5000 mAh +++

Lenke til kommentar

Kjøpte meg heller 9-cellers som varer i underkant av 10 timer (testet på MSI Wind forumet) til 666 NOK inkl. frakt/toll/tull/moms. Men for all del, bra av PS å sende ut slike tilbud på mail. Fikk de selv, men har ikke bruk for noen av delene. Veske fulgte med, 90 NOK for USB til SATA/IDE på dealextreme.com og batteri har jeg som sagt allerede kjøpt.

Lenke til kommentar
Kvar får du tak i eit slikt kupp, ninjamaster ?

Og forresten, nokon som har testa FM på denne pcn ? :p Tenkte eg sku testa når eg kom heim, men stress om da ikkje går...

http://stores.ebay.com/ugooole

Kan ikke finne det samme batteriet med gratis frakt nå, men da jeg bestilte på fredag fikk jeg gratis frakt og batteriet for $95.88. Du får nesten bare ta en titt der. Den selgeren er i alle fall seriøs ifølge hans tilbakemeldinger og det jeg har lest om han på MSI Wind forumet. De merker som gift og avsender fremstår som privatperson. Jeg har selvfølgelig ikke mottatt batteriet enda da det tar 1-2 uker, men skal slenge inn noen ord her når jeg har fått det og testet litt.

Edit: For ordens skyld er det dette batteriet jeg kjøpte til denne prisen, bare fraktfritt: http://cgi.ebay.com/9cell-Battery-MSI-Wind...1742.m153.l1262

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Hjalp ikke verken å oppgradere SCM eller WLAN... Nå har jeg i tillegg mistet de ikona som kom opp på skjermen ved bruk av Fn og F-tastene tidligere....

Men nettverket finner nettverk her, men greier ikke koble seg til mitt private mer enn et sekund, deretter av i 3 sekunder og på igjen i ett osv.....

IRRITERENDE!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...