Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Alle kan kjøpa derifrå, berre at militærfolk kan legga inn fleire opplysningar so kan dei få beløpet trukke frå dimmisjonsgodtgjørsla o.l.

Har akkurat sjølv bestilt ein pc derifrå no, satsa på dei har 2 på lager slik som det stod!

Hadde i grunn tenkt å venta til etter jul, men impuls kjøp..... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Hvor kjøpte du intel 3945 abg netkortet?

Ser prisene på det er rimelig i utlandet.

Har lyst til å bytte.

Kjøpte mitt på ps.no, men du må søke etter det - det er ofte slike komponenter er usortert og ikke kommer opp under vanlige kategorier.

Lenke til kommentar
Er det bare min Wind som ikke greier å kjøre episoder fra http://www.southparkzone.com/ 100% smooth?

Daniel :)

Har overhode ingen problemer?

Drar jo nå også (etter litt tweaking) 720P filmer helt smertefritt, tildels også 1080P :p

Eneste som irriterer meg litt er at Football Manager Live, og egentlig vanlig Football Manager som jeg liker best å spille på en maskin som jeg kan ha med meg rundt har store problemer med 1024x600 oppløsninga, den liker ikke ting som er lavere enn 1024x768, FMLive vil faktisk ikke starte seg i det hele tatt, mens vanlig FM får du et bilde som går LANGT utenfor skjermen.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Snakket akkurat med milrab.no .. Maskina var selvfølgelig ikkje på lager der, sjølv om det står at det er 2 på lager. Dei venta inn 200+ maskiner torsdag 16.oktober.

Og eg so var klar for å isolera meg i helga... :(

Unnskyld språket, men svarte faen i helvette! Jeg spurde til og med en selger, "jada vi har den inne". Nå sitter jeg her helt uten PC fra og med i morgen, kozz

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt en 120gb fra netshop, ser at det ikke lenger er mulig å finne varen i sortementet deres. Har ikke hørt noe om at varen er utgått, så jeg lurer på om folk har hørt noen om saken? Må jeg instille meg på å finne en ny pc?

Etter det jeg har skjønt får nok netshop inn fler for å dekke de som allerede har bestilt, men jeg vet at 120gb'en er utgått i sverige

For de som er interesserte har jeg tatt noen bilder av når jeg installerte AC Windstille i min maskin her. Temp på max load gikk ned med 10C på cpu.

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar

Spesielt om du må vente ekstra lenge, fordi det oppstår komplikasjoner. Og når varen endelig kommer frem er den ødelagt, og du må vente i laang tid før du får den igjen.

Min Wind blir brukt som skolepc, men omtrent aldri hjemme.

Når jeg går ut av vidergående og blir student ser jeg for meg at denne pcen kommer til å bli brukt enda flittigere.

Lenke til kommentar

Jeg har merket noe litt rart som jeg ikke har merket på noe laptop tidligere. Nede til høyre på min wind, hvor det er en USB-utgang så er den ganske kraftig magnetsik. Slik at om jeg for.eks holder USB-kontakten til musen (med litt metal på) over så merker en at den suger den til seg. Også henger den fast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...