Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi. Er Advent et MSi produkt? Da er jeg skeptisk isåfall. Tok i en Advent pc for et par år siden, får fremdeles ikke sove om nettene.

Nei Advent er et varemerke som en britisk kjede (som blant annet eier Elkjøp) bruker på produkter, laget av ulike produsenter.

Lenke til kommentar
Enda en MSI Wind klone med samme spesifikasjoner:

http://www.pcworld.co.uk/martprd/product/s...ormationSection

Det beste med denne modellen er at den allerede er på lager :)

Oi. Er Advent et MSi produkt? Da er jeg skeptisk isåfall. Tok i en Advent pc for et par år siden, får fremdeles ikke sove om nettene.

MSI er en OEM produsent og produserer enhetene for Advent. Kvaliteten vil være sådan.

Lenke til kommentar
MSI er en OEM produsent og produserer enhetene for Advent. Kvaliteten vil være sådan.

:ermm:

Noen som veit hvem som produserer øvrige pcer for Advent? Om det er MSI som gjør det så begynner jeg å tvile veldig på dette. Pcen jeg prøvde fra Advent kjentes så sprø i kabinettet/skjermen at jeg trodde den skulle løse seg opp mellom fingrene på meg.

Lenke til kommentar

:ermm:

Noen som veit hvem som produserer øvrige pcer for Advent? Om det er MSI som gjør det så begynner jeg å tvile veldig på dette. Pcen jeg prøvde fra Advent kjentes så sprø i kabinettet/skjermen at jeg trodde den skulle løse seg opp mellom fingrene på meg.

Slik jeg har forstått det er det flere forskjellige produsenter. Husker Lefdal og Elkjøp hadde en Advent-laptop til en veldig bra pris for lenge siden. Den var elendig konstruksjonsmessig, og ytelsen var deretter. Det var vel på den tiden den billigste laptopen å oppdrive her til lands. Tre eller fire tusen kostet den, og den var produsert i Russland (?). Når man startet opp maskinen, og den POSTet kom det opp et bilde med en hammer og sigd samt datoen for russiske arbeideres landsmøte eller noe.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
Slik jeg har forstått det er det flere forskjellige produsenter. Husker Lefdal og Elkjøp hadde en Advent-laptop til en veldig bra pris for lenge siden. Den var elendig konstruksjonsmessig, og ytelsen var deretter. Det var vel på den tiden den billigste laptopen å oppdrive her til lands. Tre eller fire tusen kostet den, og den var produsert i Russland (?). Når man startet opp maskinen, og den POSTet kom det opp et bilde med en hammer og sigd samt datoen for russisk arbeideres landsmøte eller noe.

Jepp, det var noe sånt jeg hadde tak i (muligens noe nyere). Et Russisk flagg med et handshake ala Nokia. Så det er ikke et MSI-produkt? Isåfall skal jeg senke skuldrene igjen! :)

Lenke til kommentar

Hei, kom over denne tråden nå, og iogmed at jeg også er keen på en wind så registrerte jeg meg likegodt.

Jeg har en kompis som er i statene på ferie jusst nu, lurer på om jeg skal be han ta med en slik hjem til meg, gitt at den a) er lansert over there, b) er billigere enn å kjøpe her hjemme.

Er det noen av dere som kjenner til noen kjeder der borte som fører denne, slik at han bare kan gå inn og kjøpe en over disk?

På forhånd takk

R

Lenke til kommentar
Hei, kom over denne tråden nå, og iogmed at jeg også er keen på en wind så registrerte jeg meg likegodt.

Jeg har en kompis som er i statene på ferie jusst nu, lurer på om jeg skal be han ta med en slik hjem til meg, gitt at den a) er lansert over there, b) er billigere enn å kjøpe her hjemme.

Er det noen av dere som kjenner til noen kjeder der borte som fører denne, slik at han bare kan gå inn og kjøpe en over disk?

På forhånd takk

R

Lanseringsdatoen for USA er 7. juli.

Endret av bonne89
Lenke til kommentar
Det var ikke noen MSI for å si det slik..

Flott! :) Skuldrene er senket igjen og jeg er atter en gang klar som et egg. Tror faktisk også jeg endrer formening om kjøpet og at jeg kommer til å kjøpe 3-cells versjonen så fort den dukker opp. 2-3 timer med WLAN er omtrent det lappisen min klarer i dag, og det er sjeldent jeg går tom noen steder. Så kjøper jeg til et 6-cells batteri seinere. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...