Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Så det er en overkommelig sjanse for at jeg kan ha en MSI Wind med 6-cells batteri før omtrent 15. august? :) Det blir isåfall 1 stk avbestilling av Acer Aspire One på meg omtrent nå.

Håper også på en 6-cellers utgave før ca 15. August. Hvorfor kunne alt være tilgjengelig i Juni? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Verdt å merke seg at den reviewen der tester versjonen med 6-cellsbatteri, mens det som er til salgs i nettbutikkene her i landet nå er med 3-cells...

Lurer på hvor lenge jeg må vente før 6-cells kommer her til landet...

Der er nettbutikkene inkonsekvente. 3-cells versjonen skal veie 1 kg, 6-cells versjonen skal veie 1,2 kg. Den PS.no selger er en 3-cells versjon som veier 1,2 kg.

Mener å ha lest at U100 skulle leveres med 6-cells batteri og U90 skulle leveres med 3-cells? Skal prøve å grave frem kilden igjen, ikke ta det for god fisk før jeg evt finner igjen testen.

Lenke til kommentar
Jeg tipper den blir forsinket ytterligere. Dette er basert på tidligere erfaringer med forhåndsbestilling av ting jeg virkelig vil ha fortest mulig.

Jepp, like forbannet kjedelig hver gang! For once så hadde det vært ålreit å få noe i posten en uke FØR man forventet det! :p Tenk så stas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...