Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

syre er ?

Syre = Det motsatte av base.

Det vet jeg jo, men skjønte det ikke passa inn på den måten i innlegget ditt ...

Helt enig med Ciryaher, sldri gidder jeg lenger å se bakover i tråden når det har gått noen sider siden sist jeg var innom da jeg vet 100% sikkert at det er massa grining om at PC'n ikke er kommet ennå, det tregner vi ikke i denne tråden her, er rett og slett ikke innteresangt ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Begynner også å bli lei av alle som spør etter når de kan få tak i Wind eller når det kommer større batterier. Det ødelegger hele denne tråden, og det finnes snart ikke andre innlegg enn de.

Lurer du på leveringstider: Ta kontakt med leverandør!

Tror nesten det kan være på tide og opprette en ny tråd til alle de som faktisk allerede sitter på en Wind slik at vi slipper alt dette maset. Vært moro å lese mer om modifiseringer, tilbehør og erfaringer uten å måtte vasse gjennom syv etterlysninger på hver side.

Hør, hør!

Lenke til kommentar
ser det er mange som har fått winden sin, og lurer på når dere bestilte? snakker om fra ps.no

bestilte min den -> 2008.08.19.. står enda venter på varer og begynner å ta lang tid nå.

noen som bestilte senere en det som har fått?

Bestilte fra PS.no på mandag morgen. Da hadde de 2 på lager.

Hentet den på Posten i ettermiddag.

Har allerede byttet ut XP home med XP Prof. pga tilkobling til jobben via VPN.

Kan bare beklage/føle med deg - og jeg ville absolutt tatt kontakt med ps.no på 3725 3725 og spurt hva f... er det de holder på med.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Bestilte fra PS.no på mandag morgen. Da hadde de 2 på lager.

Hentet den på Posten i ettermiddag.

Har allerede byttet ut XP home med XP Prof. pga tilkobling til jobben via VPN.

Kan bare beklage/føle med deg - og jeg ville absolutt tatt kontakt med ps.no på 3725 3725 og spurt hva f... er det de holder på med.

Lykke til!

Får du med deg det folk skriver?

Og med det sikter jeg til at man vil at denne tråden ikke skal handle om når man fikk den, at man hentet den osv.

Ja, dere burde lage en ny tråd for dem som har wind, så kan vi som ikke har fått den kose oss enda:)

Endret av Ballus
Lenke til kommentar

Så koselig vending denne tråden fikk da. Kanskje vi skal droppe drittkastingen og prøve å oppføre oss? Jeg skjønner at folk som ikke har fått maskinen enda er ganske lei å høre om folk som har fått sin og hvor fornøyd de er (meg inkludert), men jeg skjønner samtidig at det er fristende å smelle inn et innlegg om at man faktisk er en del av wind-klubben. Uansett så er vel ikke tråden ment for slike innlegg, men mindre man faktisk kommer med et konstruktivt svar som kan være til hjelp for de som leser denne tråden.

Edit: Hvor modererende jeg enn prøver å være, så knakk jeg totalt av bildet du postet Ballus :)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Det var en av grunnene til at jeg edita posten min, og synes at det var en god idé å lage ny (tråd vel og merke). Posten var sånn passe usaklig ellers.

Men angående dere som har bestilt senere enn andre og fått den, har dere bestilt når det stod at det var flere på lager?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Begynner også å bli lei av alle som spør etter når de kan få tak i Wind eller når det kommer større batterier. Det ødelegger hele denne tråden, og det finnes snart ikke andre innlegg enn de.

Tror nesten det kan være på tide og opprette en ny tråd til alle de som faktisk allerede sitter på en Wind slik at vi slipper alt dette maset. Vært moro å lese mer om modifiseringer, tilbehør og erfaringer uten å måtte vasse gjennom syv etterlysninger på hver side.

Hør, hør!

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar

Hør, hør!

Kunne ikke vært mer enig!

Det som faktisk er ganske artig nå, er at dere som skal være så "voksen" og kritisere oss for at vi maser og spørr om når andre har fått pcen osv, har brukt over 2 sider på å "backe" hverandre opp på at det er vi som ødelegger tråden. sitter faktisk og ler litt nå : ) er da vitterlig ett forum hvor vi kan spørre ting vi lurer på om?

(håper ingen av dere mener vi skal opprette en ny tråd når vi lurer på så enkle ting som det jeg spurte om)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har problemer med at touchpad'en lever sitt eget liv innimellom. Markerer ting eller klikker på ting uten at jeg har gjort noe. Noen som har peil på hva som kan gjøres? (Mener å huske noen andre hadde samme problemet, men å bla gjennom 60 sider for å finne det blir litt drøyt....)

Endret av Tiipii
Lenke til kommentar

Er det ikke litt tull å sammenlikne når man bestilte, fikk og antall på lager utfra kriteriet "Wind"????

Det er jo to ulike versjoner(80gb og 120gb) og begge har 3 ulike farger...

Men at PS.no surrer litt er vel bevist nå: bestilte igår, da var det ubekreftet 11.9. Men idag er den 12.9. Det artige er dog at på selve ordra mi på Mine sider har de satt ubekrefta 19.9... :hmm:

Lenke til kommentar

Problemet med slike store tråder er vel at nye deltagere ikke gidder å lese gjennom 62 sider, og så bare oppretter et innlegg med "Når kan jeg få maskinen min?". Noe av grunnen til at den i første om gang har blitt så stor er at folk hele tiden har postet slike unøvendige innlegg. Hadde vært langt bedre om folk bare droppet det når de så at 10 andre hadde spurt om det samme. Nå er det bare blitt en ond spiral..

Kanskje trådstarter/moderator kan oppdatere første innlegg med at slike innlegg ikke ønskes og heller bare liste opp kontaktinfo til leverandørene samt en lenke til prisguiden.. folk må da vel lese det første innlegget?

Lenke til kommentar
Burde vært en FAQ på førstesida og. Hadde gjort det hele mye enklere :)

Hadde jo vært genialt om en tok på seg ansvaret for å rydde opp i denne tråden, eventuelt lage en ny en/samleside utelukkende med info, guider, tweaks osv.

Det er jo ikke værre enn at trådstarter gjør det i første post. Når han/hun har laget denne tråden, så mener jeg man har forpliktet seg en god førstepost når tråden har blitt så stor som den har blitt. For øyeblikket virker jo tråden mot sin hensikt. (Burde heller hett "Chattetråden for utålmodige Wind-kjøpere")

Hører du trådstarter, hører du...?

:fun:

Lenke til kommentar

Førsteposten er ikke så værst den, men spørsmålet er jo hvor informativ den skal være. Den er god, men har man et spørsmål som ikke dekkes av den, så er sjansen stor for at noen andre også lurer på det eller sitter med en løsning. Jeg mener forumet må finne en balanse for slike førsteposter når det kommer til tråder om spesifikke produkter.

Er det behov for et slags wiki-felt i førsteposten der slike ting som går igjen er nevnt? Eller finnes det noen andre lure løsninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...