Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Vil FN+F10-funksjonen (Overklokk/Underklokk funskjonaliteten) fungere i Linux?

overklokk/underklokk funksjonen er en bios funksjon så den skal fungere med linux også. :) Hadde verdt litt tåpelig av msi å lage en funksjon som kun hadde fungert til windows når de leverer msi wind med linux eller windows.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To kjappe:

- Tror dere at MSI Wind vil kunne drive en 24" med 1900x1200 oppløsning?

- Vurderer å bruke den som medieavspiller for musikk på hjemmekinoanlegget mitt (legge all musikk på Wind, og styre musikken). Vil lydkvaliteten være bra nok fra denne? Noen som har hørt erfaringer?

Endret av SkyFly
Lenke til kommentar

MSI Wind klarer fint å vise bilde på en ekstern skjerm, den klarer til og med å spille av HDready(720) filmen så viss det kun er snakk om desktop bruk på skjermen så går det fint :)

vet ikke hvor god lydkvaliteten på det er en realtek hd dekoder på den så kan tenke meg at lydkvaliteten er ok.

Endret av odd martin
Lenke til kommentar

Noe av vitsen med å skaffe meg en ultraportabel synes jeg må være at den kan gå på batteri mer enn et par timer, så jeg har utsatt evt. kjøp til høsten.

Til hjemmebruk har jeg en 17 tommers HP som jeg aldri har hatt planer om å dra med meg ut. Kunne godt tenkt meg en liten tass i tillegg for å ha med på ferier etc. Men jeg vil la dere andre være prøvekaniner og følger med på erfaringer.

Lenke til kommentar

Jeg hater å vente på ting.. jeg hadde akkurat bestemt meg for å kjøpe Asus 9" da jeg oppdaget Acer Onenote.. og nå ser MSI wind enda bedre ut igjen, bortsett fra at jeg må vente til versjonen med 6. cellsbatteri kommer.. og da har sikker Dell sluppet spesifikasjonene på sin lille minipc...

Jeg kommer aldri til å få kjøpt noe :p

Lenke til kommentar
For de som ikke allarede har fått det med seg så har lanseringen av MSI Wind blitt utsatt.

msi wind blir nå lansert 27juni med 3cells batteri med en pris på 479.99$ , 6cells kommer i løpet av juli

Dersom neste levering av Wind blir med 6-cells så er det å foretrekke å vente. Spørsmålet blir også hvor mye mer disse da kommer til å koste.

Ellers har vi enda ikke fått noen annen avklarering på hvordan tastaturet er annet enn "internasjonelt". Hadde de i det minste sagt "skandinavisk" hadde det vært litt lettere å forstå.

Edit: Tipper den drar CIV2 uten problemer. Da skal det bli gøy på tur! :)

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
For de som ikke allarede har fått det med seg så har lanseringen av MSI Wind blitt utsatt.

msi wind blir nå lansert 27juni med 3cells batteri med en pris på 479.99$ , 6cells kommer i løpet av juli

Dersom neste levering av Wind blir med 6-cells så er det å foretrekke å vente. Spørsmålet blir også hvor mye mer disse da kommer til å koste.

Ellers har vi enda ikke fått noen annen avklarering på hvordan tastaturet er annet enn "internasjonelt". Hadde de i det minste sagt "skandinavisk" hadde det vært litt lettere å forstå.

Edit: Tipper den drar CIV2 uten problemer. Da skal det bli gøy på tur! :)

Leste et sted at MSI Wind med 6-cellers batteri bare skulle koste 20$ mer enn 3-cellers utgaven, men husker ikke nøyaktig hvor så dere får ta det med en klype salt.

Netshop har også bekreftet for meg at modellene de får inn har norsk tastatur :)

EDIT: Så lenge den drar ScummVM og Dosbox spill så er jeg strålende fornøyd :D

Endret av Skinney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...