Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det store valget... svart eller hvit? siden ingen jeg vet har den eller den er utstilt i noen butikk, så er det ikke bestandig greit å bestemme seg...

tenker svart er mer praktisk, men om den hvite er mac'aktig, så hadde det vært ganske kult.

noen erfaringer? (takk for tips)

OG: hvordan takler den youtube? er viktig for prokrastinering;)

Endret av isergodt
Lenke til kommentar
det store valget... svart eller hvit? siden ingen jeg vet har den eller den er utstilt i noen butikk, så er det ikke bestandig greit å bestemme seg...

tenker svart er mer praktisk, men om den hvite er ma'aktig, så hadde det vært ganske kult.

noen erfaringer?

Jeg bestilte først hvit, men gjorde om til svart og angrer ikke. Den har glossy finish.

Det eneste jeg angrer litt på er at jeg ikke bestilte 2, for kona rappern så og si hele tida.

Lenke til kommentar
Har henta min U100-011NE nå (som ps.no solgte i går), og det følger med bag, for de som lurer på det... :)

Det var det jeg tenkte :-) Hva med touchpaden, vet du om det er noen forandringer på den?

Er Synaptic software, men om det er en annen hardware har jeg ikke sjekket ut. Scroller ved å trykke i hjørnene, fungerer bra den! Er vel kanskje Sentelic touchpad, da.

og til isergodt: Den sorte er lekker den...

Lenke til kommentar

Ser ps.no selger MSI'en i svart, hvilket jeg er ute etter. Men på spec's så står det dansk tastatur. Noen som vet om dette skiller seg fra norsk tastaturoppsett, eller er disse to identisk?

(venter egentlig på at den skal komme med 6 cellers batteri, men vet ikke om jeg har tålmodighet til å vente til dette kommer på markedet. Slik jeg har forstått det, vil det bare skille noen få hundrelapper mellom den med 3 og den med 6 cellers batteri. Mens det å kjøpe et 6 cellers batteri separat vil bli mye dyrere - opptil en 1000 lapp eller mer. Derfor tenkte jeg egentlig å vente til MSI'en kommer ferdig levert med 6 cellers batteriet)

Lenke til kommentar
Ser ps.no selger MSI'en i svart, hvilket jeg er ute etter. Men på spec's så står det dansk tastatur. Noen som vet om dette skiller seg fra norsk tastaturoppsett, eller er disse to identisk?

Tastaturet er nordisk, så den har alle bokstavene som gjelder på en knapp. Jeg tenker aldri over det.

Det ligger et bilde eller tre av tastaturet i tråden så du kan se for deg selv.

Lenke til kommentar

ja, tror jeg skal skaffe en wind selv :D

så først på eee, så fant jeg asus one og derretter winden....

har tenkt til å bruke den til kos :)

cs, gmod, msn, surfing, skole, osv... :)

skal vente til det blir ordna opp i ps.no med den versjons tullet....

btw, hvilke versjoner finnes det....det er U100-011NE og en til ikke sant?

SC

Lenke til kommentar
ja, tror jeg skal skaffe en wind selv :D

så først på eee, så fant jeg asus one og derretter winden....

har tenkt til å bruke den til kos :)

cs, gmod, msn, surfing, skole, osv... :)

skal vente til det blir ordna opp i ps.no med den versjons tullet....

btw, hvilke versjoner finnes det....det er U100-011NE og en til ikke sant?

SC

U100-011NE og U100-0225NE. Men som jeg har fått med meg er det samme type.

Lenke til kommentar

isergodt: Den takler 720p HD-matriale uten problemer, YouTube er med andre ord barnemat.

Noen som kan legge opp noen høyoppløselige bilder av den sorte/hvite versjonen som viser finishen?

Prøvde meg;

P1060787.JPG

P1060788.JPG

P1060792.JPG

Kan så vidt se metallic-effekten på siste bildet, er ikke så lett å få på kamera.

Lenke til kommentar

Zyrex var vel akkurat før meg, men jeg velger å legge ut mine likevel;P

post-86151-1219255950_thumb.jpg

Som du ser så blir toppen litt "fettete", men dette er kun synlig ved mye lys. Ellers så ser du hvor liten MSI Wind egentlig er, mtp den ligger på QcK Steel musematten min.

post-86151-1219256170_thumb.jpg

Kjøpte trådløs mus til Winden. Syns de matchet bra hvertfall; )

Vil også nevne at jeg igjen opplever ustabilt nett på skolen. Ser også at Nuffern har tydeligvis samme problemet. Noen andre som opplever dette? Noen andre som bruker Winden på skolen?

Lenke til kommentar

Nei, ingen problemer med det trådløse, hverken hjemme eller på jobben. Stabil og fin.

Her er forresten winden sammen med en 17" dell.

DSC01074.JPG

Er litt skoj.

edit: Nei, synes ikke innsiden er noe mer blålig.. Har ikke lagt merke til det selv :)

Endret av zyrex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...