Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden dere nevner det er forskjellig touchpad på de to ulike variantene ps.no har, hva er forskjellen? vet at både msi wind og asus eee 901 mangler scroll.. men har den ene utgaven av wind det da? om det er forskjellen er det jo selvsakt en fordel med scroll:)

Lenke til kommentar
Er nok at veske mangler og at det er forskjellige touchpad produsenter
vet du om det er noe reell forskjell på disse? Eventuelt hvilken er best; oppgradering eller nedgradering?;)

edit: wind har da vel scroll eikr3?! dette som er forskjellen kanskje?

Endret av ventech
Lenke til kommentar
Er nok at veske mangler og at det er forskjellige touchpad produsenter
vet du om det er noe reell forskjell på disse? Eventuelt hvilken er best; oppgradering eller nedgradering?;)

edit: wind har da vel scroll eikr3?! dette som er forskjellen på de to kanskje?

jeg siterer fra pcworld sin test av den : "Styreflaten er i utgangspunktet ok. Et savn vi har, men som også gjelder Eee PC 901, er at det ikke er scrollområde." derfor jeg lurte på om det kunne være forskjellen på de to. siden noen nevnte de hadde ulike touchpad produsenter.

Lenke til kommentar

Synaptics-touchpadene som kommer med flestparten av Wind'ene har en scrolle-flate, bare skli fingern på høyresiden eller nedsiden.

MEN, på de nyere har de bytta ut med Sentelic-touchpad, som ikke støtter "skli-scrolling". Du må faktisk 'tappe' i øverste og nederste høyre hjørne for å scrolle, akkurat som du trykker på de knappene øverst og nederst i bildet.

Lenke til kommentar
Synaptics-touchpadene som kommer med flestparten av Wind'ene har en scrolle-flate, bare skli fingern på høyresiden eller nedsiden.

MEN, på de nyere har de bytta ut med Sentelic-touchpad, som ikke støtter "skli-scrolling". Du må faktisk 'tappe' i øverste og nederste høyre hjørne for å scrolle, akkurat som du trykker på de knappene øverst og nederst i bildet.

vet du om den de fikk inn på lager i dag og som allerede er utsolgt hadde den nyere typen med "tappe" scrollingen? det er jo forsåvid ikke noe problem :) men når det finnes bedre løsninger er jo det å foretrekke

Lenke til kommentar

Hmm jeg har gjort en helomvendig. Har nå holdt av en aspire one hos datakjeden her i byen, tenker å hente den i morgen tidlig.

Jeg kom fram til dette under testing av tastaturet på one, syns også den har litt mer snasent design.

Men er det noen som kan svare på hvordan de to gjør det mot hverandre rent ytelsesmessig?

Jeg ser mye whining om at one er treig i xp..

Tror dere den drar wow dårligere enn wind? :p

Ikke det at jeg spiller sånt i forelesningene ellerno :laugh:

Lenke til kommentar

Kommer vel an på om du kjøpte One 110L eller 150.. 512MB ram eller 1 GB. trur nok du merker litt forskjell.

Dog, det er ingen diskusjon å ha her.

eikr3: Det veit jeg dessverre ikke. Trudde det bare var 6-cella maskinene som kom med den saken etter det jeg har lest på msiwind.net. du får lese litt selv.

Lenke til kommentar

Har vondt for å tro at PCene plutselig skal bli levert uten bag. Googler man etter U100-011NE får man bare en håndfull treff - nesten alle har med PS.no å gjøre, googler man U100-022NE får man over 1000 treff. Tipper en sløv ansatt på PS.no har tastet 11 i stedet for 22 når produktnummeret ble skrevet inn.

Er det noen som faktisk har fått sendt MSI Wind fra PS Data i dag? Min status er "Under plukking". Det kan vel neppe vare hele natta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...