Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva du legger i ordet "riktig"

De fleste SO-DIMM DDR2 minnebrikker på toppen 1GiB vil vell funke?

Hvert fall om de er på 677MHz..

Selv gikk jeg for low-volt utgaven av de der, de som var spesiallaget for Asus EEE, sparer litt batteri på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig ser det ut som om bestillingen min fra 24. juli blir innfridd!

Rart, jeg fikk min 9 august og bestilte den 6 august via telefon ;)

Til dere ram folka, har en vanlig ddr2 sodimm brikke på 1.8v og jeg har bare 1-2min kortere batteri tid en før.

Det med de nye uten bag kan være en ny batch som heller ikke har scroll på touchpad'n

Link

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Fordi PS har forskjellige Wind under produkter:

1. MSI Wind 10" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black Win Home LanBG BT Bag Cam 1.2Kg 4-1CardRead

2. MSI Wind 10.2" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black XPHome WLanBG BT CardReader Cam 1.2Kg 3Cell 3xUSB.

Det er nr 2 som de har på lager..

Jeg fikk oppgitt at eneste forskjell er at den som er på lager har større skjerm. Jeg kan ikke helt se det som noen ulempe.

Lenke til kommentar
Fordi PS har forskjellige Wind under produkter:

1. MSI Wind 10" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black Win Home LanBG BT Bag Cam 1.2Kg 4-1CardRead

2. MSI Wind 10.2" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black XPHome WLanBG BT CardReader Cam 1.2Kg 3Cell 3xUSB.

Det er nr 2 som de har på lager..

Noen som har funnet ut av dette? Bag'en er å foretrekke, iallefall i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd linux på windows versjonen? Leste på wind wikien at det trådløse kortet ikke fungere. Er dette tilfelle så burde det nesten vært et annet kort på linux utgaven.

U100-022NE kom i postkassa mi, ifølge ordrebekreftelsen min.
så du bestilte den merket U100-011NE men fikk U100-022NE? viker som ps tuller veldig her. Endret av ventech
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd linux på windows versjonen? Leste på wind wikien at det trådløse kortet ikke fungere. Er dette tilfelle så burde det nesten vært et annet kort på linux versjonen.

så du bestilte den merket U100-011NE men fikk U100-022NE? viker som ps tuller veldig her.

Kjører ubuntu på winden, ja. Det trådlause fungerar fint, men ikkje ut-av-boksen. Du finn ein fix til det på den wikien du nemnde.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd linux på windows versjonen? Leste på wind wikien at det trådløse kortet ikke fungere. Er dette tilfelle så burde det nesten vært et annet kort på linux utgaven.

Er ikke noe problem å få det orginale kortet til å fungere i linux, bare til å følge guiden som ligger på wiki siden til msiwind.net.

Kjører selv kun linux, windows instalasjonen er slettet for lenge siden, og jeg er strålende fornøyd.

Enya

Edit: huf var først...

Endret av Enya
Lenke til kommentar

så du bestilte den merket U100-011NE men fikk U100-022NE? viker som ps tuller veldig her.

Nei, jeg bestilte da U100-022NE.. Var ikke noen andre tilgjengelig når jeg bestilte. Svart forøvrig.

Lenke til kommentar

for 2min siden hadde de nå bare U100-011NE på lager... Ser ut som at alle er utsolgt nå :\

uansett, er det noen som vet hva forskjellen er? tvile egentlig msi kommer til å opplyse om dette da de begge heter nøyaktig det samme

Endret av ventech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...