Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal til Tyrkia i morgen, og har sittet og lastet ned diverse websider og annet som kan være kjekt å ha der nede siden det er tvilsomt om jeg finner noen trådløse nett der. Jeg har også lagt inn noen filmer for å teste batteritiden på flyet ned. Det burde være mulig å se en film før batteriet tar kvelden.

Mulig jeg kjøper et ekstra batteri når http://www.mugenpowerbatteries.com/ kommer på markedet med det.

Lenke til kommentar

Vær vennlig å ha i tankene hva retningslinjene sier om kjøp og salg på forumet. Jeg har redigert noen innlegg, samt fjernet et for brudd på nevnte retningslinje.

«#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.»

Lenke til kommentar

Enig i at den blir litt dyr, men har du sett orginal kjøleren ?

Synes selv den blir for varmt i enkelte tilfeller

Kizzaz:

Nei garantien ryker ikke da du setter tilbake den gamel før du leverer tilbake PC'n

Siden du ikke mister garantien ved å sette inn ram og harddisk så kan du be om nye garanti klistremerker til å feste over den gamle

Lenke til kommentar

Fordi PS har forskjellige Wind under produkter:

1. MSI Wind 10" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black Win Home LanBG BT Bag Cam 1.2Kg 4-1CardRead

2. MSI Wind 10.2" WSVGA Atom 1.6GHz 80GB 1024MB Black XPHome WLanBG BT CardReader Cam 1.2Kg 3Cell 3xUSB.

Det er nr 2 som de har på lager..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...