Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Jeg har lest en del negativt vedrørende det trådløse Realtek-kortet. Enten må det byttes ut eller Realtek må oppdatere drivere. Skal visstnok vær ustabilt med driverne i Ubuntu ivhertfall :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lest en del negativt vedrørende det trådløse Realtek-kortet. Enten må det byttes ut eller Realtek må oppdatere drivere. Skal visstnok vær ustabilt med driverne i Ubuntu ivhertfall :S

Realtek har vell alltid blitt sett på som skvip :thumbdown:

Hvorfor kjører de ikke på med Intel?

Nesten så jeg heller betaler mer for en ASUS EEE 1000H om MSI Wind 6celler utgaven ikke får opp farta her.

Lenke til kommentar

Realtek har vell alltid blitt sett på som skvip :thumbdown:

Hvorfor kjører de ikke på med Intel?

Nesten så jeg heller betaler mer for en ASUS EEE 1000H om MSI Wind 6celler utgaven ikke får opp farta her.

Ser her at noen har byttet ut Realtek med et Intel-kort http://forums.msiwind.net/default-msiwind/...ut-t840-60.html

Glem N-kort da det virker som Winden kun har to antenner. Du vil kun få 130Mbps kontra 300Mbps

denne er mer egnet til Wind, og skal fungere uten å endre noe i Ubuntu http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36180%3br:pg

Endret av Nado
Lenke til kommentar

Hei! Jeg har bestillt en MSI Wind og har et par spørsmål.

Klarer Wind PC'en å vise 720p(matroska) filmer på en 40" LCD TV via skjermutgangen?

Har det noe å si for kvaliteten (siden begge deler er digitalt) om en kjøper en overgang fra skjermutgang til HDMI. Slik at en kan koble en HDMI kabel mellom TVen og PCen?

Ubekreftet (2008.07.17) ...one week to go! (Hopefully)

Edit: Bekreftet (2008.07.21) ...ps.no

Endret av eplekjekk123
Lenke til kommentar

Klarer Wind PC'en å vise 720p(matroska) filmer på en 40" LCD TV via skjermutgangen?

Har det noe å si for kvaliteten (siden begge deler er digitalt) om en kjøper en overgang fra skjermutgang til HDMI. Slik at en kan koble en HDMI kabel mellom TVen og PCen?

Var det ikke bare en VGA-utgang på denne maskinen? Du får ingen overgang fra VGA til HDMI da VGA kun er analogt, mens HDMI er rent digitalt. Hadde det vært DVI på maskinen kunne du ha brukt en overgang til HDMI.

Lenke til kommentar

Du kan prøve MPC med CoreAVC da, og skru av alt av etterbehandling, redusere AC3-behandlingen til stereo etc. lykke til ;)

Noen som vet hvor mye større 6-cells batteriet vil være i forhold til 3 cells? Og var det snakk om 2,5 Timer på 3 cell?

På bildene bygger 6-cellersbatteriet ned, ikke ut bak som ofte er vanlig. Du vil nok ikke merke så mye forskjell, bare at den er mer baktung. Du kan vel få ca 2,5-3 timer på 3-cellers, og inntil 5-6 på 6-cellers.

Endret av tommyms
Lenke til kommentar

Var det ikke bare en VGA-utgang på denne maskinen? Du får ingen overgang fra VGA til HDMI da VGA kun er analogt, mens HDMI er rent digitalt. Hadde det vært DVI på maskinen kunne du ha brukt en overgang til HDMI.

Takk for informasjon!

Siste nytt fra PS.no..:(

Ubekreftet: 2008.08.09

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg fikk mail på torsdag; Fra Bekreftet 2008.07.21, til BEKREFTET 2008.07.15.

Får vel sannsynligvis fra det første partiet, eller noe.

Reiser på ferie da, så jeg henter den vel i august =)

Selger hentelappen for en god pris! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...