Gå til innhold

MSI Wind Notebook tråden

Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?  

306 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe MSI Wind/Medion Akoya Mini?

• Ja, skal kjøpe Medion Akoya Mini/MSI Wind uansett batteri.
      105
    • Ja, men skal vente til at 6-cell batteri er standardutstyr.
      130
    • nei
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg hadde xp slet jeg også med trådløs kortet. Løsningen da ble en annen driver, en annen driver fra ralink som egentlig er ment for et annet kort enn det som er i maskina. Husker nå ikke hvilket kort det var, men søk rundt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Noen som har kjøpt wind nylig som har Ralink wifi-kort i sin? Jeg har nå kjøpt enda en Wind til min søster (kjøpte selv en når de kom på markedet), og sliter noe forferdelig med ytelsen til det trådløse nettverkskortet. Kan sitte 1m fra den trådløse routeren hjemme og får ikke opp startsiden engang. Har prøvd 3 forskjellige drivere, men til ingen nytte. Noen som kan være behjelpelige før jeg tar kontakt med Netshop? På forhånd takk

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen som har kjøpt wind nylig som har Ralink wifi-kort i sin? Jeg har nå kjøpt enda en Wind til min søster (kjøpte selv en når de kom på markedet), og sliter noe forferdelig med ytelsen til det trådløse nettverkskortet. Kan sitte 1m fra den trådløse routeren hjemme og får ikke opp startsiden engang. Har prøvd 3 forskjellige drivere, men til ingen nytte. Noen som kan være behjelpelige før jeg tar kontakt med Netshop? På forhånd takk

Vært mye diskutert problemene med det trådløse kortet.

Løsning nummer 1: Kjøp nytt kort

2: Bytt til en annen ralink driver (husker ikke nå hva den het)

3: Legg inn windows 7

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...