Gå til innhold

Samsung som tuller.

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en 37" lcd sammsung for 3mnd siden.

den har en tendens til og bytte kanal, skru seg av og på eller skru av lyden.

Skjer sånn ca 1 gang om dagen eller mer.

og så føler jeg hvit fargen aver til er mer blågrå eler lilla.

men det er bare når det er masse hvitt, som på diskovery logoen med hvit bakgrunn.

Er dette noe innstillings greie, eller garanti feil??

Har ellers sånn trygghets forsikring fra expert på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ringt inn til Expert og hørt med de, men det virker som at tv'en må repareres, evt. byttes. Trygghetsforsikring, eller "idiot/kløneforsikring" gjelder jo hvis du er litt klønete og at tv'en går i stykker, dette er en garantisak.

Jeg har hørt mye negativt om Expert og kundeservice, men det er bare å ringe inn å høre, hold oss oppdatert. :)

Lenke til kommentar
Jeg ville ringt inn til Expert og hørt med de, men det virker som at tv'en må repareres, evt. byttes. Trygghetsforsikring, eller "idiot/kløneforsikring" gjelder jo hvis du er litt klønete og at tv'en går i stykker, dette er en garantisak.

Jeg har hørt mye negativt om Expert og kundeservice, men det er bare å ringe inn å høre, hold oss oppdatert. :)

Det er vel litt variabelt fra butikk til butikk... Selv har jeg veldig god erfaring med Expert. Uansett så høres feilen ut som en klassisk klagesak. En tv skal ikke skru seg av i tide og utide. Det burde løse seg lett for deg...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
har vært på ferie i 2 uker nå, så får ta å ringe de når e kommer hjem nå å høre med dem.

har hivt orginal eska siden den gikk i stykker,

skal vel ikke ha noe å si det egentli??

Så lenge du ikke krever å heve kjøpet, burde det ha null å si tror jeg. Og hvis du har trygghetsforsikring, burde denne dekke dette uansett, de skal ikke fikse tven din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...