Rikky Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Har bestilt en vare, og i betingelsene står det at jeg har 14 dager på meg fra jeg har mottatt varen. Betyr det fra varen er kommet frem (Når den ligger på Posten altså), eller fra jeg har casha den ut? (regner med det er det siste) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 tror faktisk det er etter du har bestilt (dvs at den ligger på posten osv) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Hmm :-? Noen som vet om det stemmer? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Jeg lurer også på det... 14 dager er uansett standarden ikke sant? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Jo, 14 dager er det som står i angrefristloven. Men spørsmålet er når disse 14-dagene begynner å gjelde... Men i morgen er det jo mandag, og da får jeg nok svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 Hvis noen lurte, så gjelder det fra du har hentet ut pakken Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 lite tileggesspm. Gjelder den 14 dagers reglen bare for nettbutikker? Er det bare uåpna pakker man kan angre på? Eller kan man bruke angreretten selv om pakka er åpna, og prøvd? Lenke til kommentar
NuB Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Regelen gjelder netthandel og postordre. Du kan angre selv om du har brukt varen 24 timer i døgnet i 14 dager. Man må melde fra at man bruker angreretten innen 14 dager er gått, man trenger ikke sende tilbake innen 14 dager altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå