Mewsique Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Det aller nyeste filmprosjektet til regissør Quentin Tarantino, krigsfilmen "Inglorious Bastards", nærmer seg produksjonsstadiet. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Kan ikke se noen forumslink under artikkelen. "Inglorious Bastards" skal handle om en gruppe amerikanske soldater som kan å unnslippe henrettelse ved å ta på seg en dristig og farlig oppgave for å hjelpe de allierte i kampen mot nazistene.Jeg mener bestemt å ha sett en gammel film med det senarioet... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 "Inglorious Bastards" skal handle om en gruppe amerikanske soldater som kan å unnslippe henrettelse ved å ta på seg en dristig og farlig oppgave for å hjelpe de allierte i kampen mot nazistene.Jeg mener bestemt å ha sett en gammel film med det senarioet... The Dirty dozen? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Ja! Noen som vet om Inglorious Bastards er en re-make av The Dirty dozen med en Tarantino-vri eller bare inspirert av klassikeren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Ja! Noen som vet om Inglorious Bastards er en re-make av The Dirty dozen med en Tarantino-vri eller bare inspirert av klassikeren? Den er nok bare inspirert ja. Litt på samme måte som Kill Bill er inspirer av Lady Snowblood (men ikke så heftig som alle skal ha det til). Plottet er ganske likt, faktisk. Men det vesentlige er jo hvordan historien fortelles, ikke hvordan den oppsummeres med en setning. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Tarantino regissere en krigsfilm? Den her er jeg spent på i så fall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Kommer iallefall til å bli et blodsplatt uten like Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Dette ser jo spennende ut Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Usikker på om Tarantino og krigsfilmer passer sammen, men det får vi snart vite. Mannen er i hvert fall dyktig. Hvis han lykkes, blir det nok veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg