akarno Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Aktivitet? Da blir man trøtt da. Aktivitet som i å gjøre noe hele tiden, ikke sitte passiv og "vente". Jeg har sovet knapt 9 timer siden Torsdag og er helt lys våken nå, siden jeg nettop kommer fra jobb - aktivitet på denne måten! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sitt på forumet en stund, så blir du trøtt ganske fort Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Leste en annen tråd av deg, nevoscript, og jeg må si hadde jeg kjent deg hadde jeg vært veldig bekymret ovenfor dine holdninger til egen helse. Nå er det bra! Jeg våkna 11 i morrest, så nå er jeg back on track! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Samme for min del, sov 15 timer natt til søndag for å være klar til Mandagen! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvorfor må du være våken til 21? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 For å komme inn i en delvis normal døgnrytme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå