Gå til innhold

Jeg må være våken til 21! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg våkna 16:00 i går... og skal snu døgnet nå. Dette er det vanskligte jeg vet om!!! Jeg har nå 3 dager på rad bare lagt meg!

Eneste som faktisk nesten stopper meg er varmen pga. det blir så varmt på rommet.

Jeg føler meg dust i huet og trenger hjelp med å finne på noe som tar bort tiden. Jeg gidder egnetlig ingenting nå.. bare glo i skjermen å trykke på taster.

Tips & Triks for at jeg skal overleve de neste 10 timene?!

Jeg kan ikke legge 18.. da våkner jeg 23.. det er vanlig for meg. Legger jeg meg 23 så kanskje rundt 05, og det er greit. Det er visst den 2. jeg tar inn all søvn... :?

Hjelp.

Takk!

Flytt om feil postet! takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ohh, vet hvordan du har det. Snur ofte døgnet for å klare nattevkater i helgene (skole ellers) - Når jeg skal holde meg oppe for å snu det rundt igjen er det løpe/svømme/være med noen som holder meg oppe. Blir jeg sittende foran pcen faller jeg sammen fort.

Cola fungerer også veldig bra, pleier å hjelpe godt til om nettene når jeg er trøtt. Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Heisann. Sto selv opp kl 18 igår, og skal snu døgnet og holde meg våken til 24 ikveld. Siden jeg gjør dette 1 gang i uka er det blitt en vanesak for meg, men husker hvor vanskelig det var i begynnelsen. Trikset er å ha noe å gjøre på. Ikke sett deg ned i sofaen og sett på en kjip film, da sovner du ganske fort. Stikk på butikken og kjøp deg en cola, battery og noen saft-is som du tar når du merker at 'nå ble jeg jævlig trøtt.' Ellers hvis du driver med noe dataspill av noe slag er det en god ide. Da går tiden fort og du holder hjernen aktiv. For meg er den værste tiden når man har vært våken i rundt 20 timer. Fra 24 og utover blir det litt lettere igjen, da du har kommet over "kneiken". Det er forresten ufattelig herlig å legge seg når man er såpass trøtt =) Man føler at man sovner før hodet treffer puten. (Eller du kan gå på en smell sånn som jeg gjør avogtil, og ikke få sove i det heletatt)

Lenke til kommentar
joggetur + frukt o.l

det gjør det bare verre...

GÅtur+ masse snop, brus og pizza.

har ikke så store problemer med dette, men jeg pleier å spille poker/css/høre på musikk. du kan jo spille "worlds hardest game" da kvikner du til litt :p

finne på noe som går litt fort og som du sytes er gøy..et spill eller en bil "tur"..

btw: hiv opp vinduet!

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Huff ja, døgnet mitt ble ikke helt som planlagt siden jeg ikke fikk sovet noe særlig i denne varmen =\ Nytt forsøk nå, må få meg noen timer før jobben klokken 23.00

Yeaa, nn!

Cola, aktivitet, irritasjon eller til og med god mat i magen kommer veldig godt med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...