jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hei! Hvis jeg hadde slutta å spisst, jada.. ok! 1 brødskive om dagen.. bare det.. resten kun vann! Hva skjer med meg da, hvis jeg gjør dette i hele sommerferien? Sommerferien er den perfekte tiden å slanke seg på, da man kan sove.. sove og atter sove når man virkelig er sulten. Hva kan jeg forvente meg? Takk for svar! ps: er feit! Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 At du mister det du eventuelt har av muskler i samme slengen.. Lenke til kommentar
binko Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg er vel absolutt ingen fitness-ekspert. Men to måneder på 1 skive brød om dagen virker for meg kun som helt forferdelig. Med varme ingen energi i kroppen kommer du til å føle deg helt jævlig, for å si det rett ut. For all del, gjør hva du vil. Anbefaler deg IKKE å slanke deg på den måten der. Har vel fått med meg at hvis du spiser VARIERT mat. Noe du liker (aka ikke så altfor sunt, kanskje) innimellom, mens mye grønt, fisk, hvitt kjøtt (eller er det kreftfremkallende disse dager?) til daglig kost, vil du merke forandring. BiNko, med oppfordring til retting/kommentarer. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du vil rase opp i vekt igjen med rekordfart umiddelbart etter du er ferdig med denne "dietten" Hva med å drite i all søppelmaten og heller begynne å trene litt? Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Har et bedre forslag! Spis MYE, variert kost. Dropp brus, snop og annet snacks. Som du sier har du om sommeren god tid. Så i steden for å sove, så tar du deg en jogge/gå-tur HVER dag. Prøv å unngå å sitte stille. EDIT: Du kan jo begynne med å skifte avatar, slik at du unngår fristelser. Endret 30. mai 2008 av -=Martin=- Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du blir slank på rekordfart! Do it! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 At du mister det du eventuelt har av muskler i samme slengen.. De fleste sier det, men er det noen som har noen konkrete kilder som beviser det? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 En ting er garantert, jeg kommer til gå ned som et helvete hvis jeg gjør det. Det kan ingen av dere motsi meg på. Problemet kommer til når jeg ikke gidder mer. Hvor ekstremt fort alt legger på seg igjen. Så... hva ta at jeg ikke gidder mer lenger, så må jeg finne en mellomting mellom hvor mye jeg skal ha i meg. Forslag til hvordan jeg skal angripe det uten å legge på meg ? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skal love deg at hvis du prøver deg på denne dietten (som høres helt sinnsvak ut), så vil du ikke holde ut lenge. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Funker den "dietten" på de tynne også? altå de som sliter med å legge seg på? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Skal love deg at hvis du prøver deg på denne dietten (som høres helt sinnsvak ut), så vil du ikke holde ut lenge. Tullball. Nå føler jeg meg like gira som for 2 år siden! Da gjorde jeg noe lignende, og gikk ned over 20 kg til skolen starta igjen. Du snur døgnet slik at når alle spiser så sover du, og når du står opp så... kan også føles litt rart å ordne seg mat midt på natta. Men sånn... helsemessig, hva skjer egentlig med kroppen? Ingenting tar egentlig skader nei? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skal du sove nesten hele dagen? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du må iallfall drikke frukt- og grønnsakjuice. Men skal du slanke deg oppnår du best resultat ved å gjøre det gradvis og mosjon er en viktig faktor i dette også. Bråslanking fører til at kroppen mobiliserer sitt forsvarslager, tar du det litt etter litt kan du "lure" kroppen til å akseptere....hvis du skjønner. Jojo-slanking fører bare til at du raser opp i vekt igjen. Begynn med å redusere mengden av karbohydrater, men ikke kutt ut brødet helt ut da det er godt for mye annet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du ødelegger forbrenningen din, du får svakere immunforsvar, kroppen blir uten energi osv. Finnes det egentlig noe positivt?? Spis heller sunt og variert og beveg på kroppen din. Det der er galskap og idioti!! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det er komplett idioti å ikke tilføre kroppen det den trenger av mineraler, vitaminer, proteiner, osv... De øyeblikkelige virkningene vil muligens utebli, men ikke langtidsvirkningene... Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 men ikke langtidsvirkningene... og de er? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Man blir også lettere påvirket av psykiske ting. Om man har latent angst som ikke har slått ut f.eks. så kan du banne på at den gjør det nå. Grader av depresjoner er nesten garantert. Muskelsvinn vil du også få. Man kan permanent eller midlertidig ødelegge "appetittfølelsen". Altså du ikke føler sult lenger og må kikke på klokka for å huske å spise. Denne KAN høres fristende ut for noen , men jeg lover deg at det ikke er noe gøy etter hvert. Tar LANG tid å fikse om du først fucker den. Og er ikke alltid det lar seg fikse. Du kommer til å bli mer irritabel enn ellers. Kan få problemer med hukommelse. Nedsatt sexdrift og problemer med ejakulasjon. Selv år senere kan dette forekomme. Du kan få hjerteproblemer. Du kan få organsvikt i varierende grad. Kort sagt du risikerer all kinds of nasty shit. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Altså... fett på kroppen er det! Jeg kan ikke fatte at det skal være så alvorlig... Når den trenger nødvendig energi så henter den vel det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det KAN være så alvorlig. Det betyr ikke nødvendigvis at du får alle de problemene, men du kan risikere det. Når kroppen ikke får nok energi så henter den fra muskler og fett ja. Mer spesifikt så blir det vel mindre av insulin i systemet og mer av et par andre hormon om jeg husker riktig. Disse gjør at man forbrenner lagrede proteiner (muskler) og fett. Du må også huske at det ikke bare er energi som du kommer til å kutte ut, men også vitaminer og mineraler så OM du skal gjennomføre dette så er kosttilskudd særdeles viktig. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Mhm. Er det mye kalorier i tran og sanasol? Eneste som er å finne i dette huset fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå