Ballstad Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hei, min gamle laptop tok kvelden tidligere i vår, og har på ett eller annet vis kommet meg gjennom skoleåret ved hjelp av snylting på bekjentes PC-er. Nå er det snart feriepenger og tilbake på skatten, så har endelig råd til å kjøpe meg en ny. Bruksområde: - Skolearbeid - Surfing - FM (dog ikke akutt behov for en som takler dette) - Litt poker i ny og ne - Muligens litt redigering etterhvert (mest foto, litt video) De viktigste egenskapene jeg er ute etter: - God batterilevetid da forelesningssalene ikke har den beste løsningen mtp strøm. Minimum to timer er ett must, og kan gjerne gå på bekostning av skjermstørrelse (12"-->x"). - Godt tastatur. - Prisen må helst ikke være for ublu. - Design. Har fått ett par tids fra andre de siste dagene, og har nå tre hoved-alternativer: - Lenovo N200 - Inspiron 1525 - Macbook Fordelen med Lenovo og Inspiron er selvfølgelig prisen i forhold til Mac, Mac'en er dog noe mindre, og lettere å ta med seg rundt omkring. Lurer rett og slett på om noen her har erfaringer med disse tre? Eventuelt noen som har noe annet å anbefale? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dell xps 1330. kjøp med et 9cellers batteri og du har batteri i lang tid. evt. ta en titt på latitude serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå