Gozarpz Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jeg har nå satt i gang arrangering av dataparty i Fræna, Møre og Romsdal. Har en del erfaring med arrangering av dataparty, og har en del planer liggende. Lokalet vil bli Frænahallen, i Elnesvågen. Lokalet er satt av siste helga i august, i år. Internett skal vi få på fiber fra Fræna Breiband. På dette tidspunkt er datapartyet prosjektert til 288 deltagere. Skal få leid scene og sceneutstyr, og satser på å få igang underholdning/show. Har kommunen på min side under dette arrangementet, og får en del støtte til div derfra. Og såklart skal vi sette opp en del gamecompoer. Premier anslås til 30-40000. Det sier seg vel selv at det blir litt mye for en person å arrangere, så her kan jeg trenge litt hjelp. Har du lyst å være med på å arrangere, planlegge eller bidra? Av belønning kan jeg vel nevne middag hver dag, gratis inngang selfølgelig, og muligheten til å treffe nye folk. I så fall så setter jeg opp eksempel på det vi trenger hjelp til. -Webdesigner Noen til å sette opp en grei nettside, som ser bra ut. -Sceneadmin/scenecrew/eventcrew Styrer alt av lys og lyd på scena, skaffer/organiserer innhold på scena. Evt konfransier på arrangementet. -Kiosk/kjøkken Kioskansvarlig, folk til kioskvakter, tilbrede pommes frites mm. -Gamecrew Folk som kan sette opp og arrangere compoer i spill som CS 1.6, CS:S mm. -Teknisk Mulig vi har bruk for folk her og, på strømsiden har jeg alt under kontroll, og delvis på nettverksiden, så har du noe å bidra me, let me know. Ellers kan vi trenge vakter, riggehjelp mm. Er det noe du lurer på, så spør i vei Endret 30. mai 2008 av Gozarpz Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 5. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Bumper denne. Vi trenger fortsatt en del folk, om noen er interessert Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 hadde vore med hadde det berre vore litt kortare avstand.. Er 33 mil i følge gulesider/kart. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Er nok i lengste laget for meg og, enda det kunne vært interessant. Har endel erfaringer fra tidligere LAN (arrangør og crew) så kunne godt hjulpet til med Event-delen. Det er rundt 31 mil fra meg, og med mindre du ikke ordner med dekke av reise (bensin) og fri fra skolen til å dra kan jeg nok ikke hjelpe Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 15. august 2008 Rapporter Del Skrevet 15. august 2008 Dra til Eide, mye flinke folk der:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå