snik1 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg bare lurer på om det er vits å svi av 2k til på et skjermkort av typen 9800GTX. Nå er det jo nye kort som inntar markedet snart...Er det lurt å bytte ut hele greia eller vil TRI SLI 9800GTX holde en stund på dagens spillteknologi? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 ikke for å virke teit, men hva skal du med 3x skjermkort? Holder vel lenge med to? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 ikke for å virke teit, men hva skal du med 3x skjermkort? Holder vel lenge med to? Et ekstra gir faktisk mer FPS da... Er ikke sikker på om 2K er verdt det lille ekstra... Kan hende prisene på 9800GTX blir dumpet litt når de nye kommer ut da... Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 ikke for å virke teit, men hva skal du med 3x skjermkort? Holder vel lenge med to? Et ekstra gir faktisk mer FPS da... Er ikke sikker på om 2K er verdt det lille ekstra... Kan hende prisene på 9800GTX blir dumpet litt når de nye kommer ut da... nemlig! 2 kort yter bra det forsovet, men jeg er forelsket i fps.. Jeg så at scoren min dobla seg i 3dmark med 2 skjermkort. men med det tredje så øker det bare med 30 %(googlet scores TRI SLI). Men kanskje driveren til nvidia en vakker dag blir god nok, slik at kortene kan yte betydelig bedre! Er vel mulig for meg å kjøre AoC på max nå tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå