Gå til innhold

Screenshot av PS3 spill

Sideri

Anbefalte innlegg

Satt å spilte Flow for ikke så lenge siden og noen dager etter bladde jeg gjennom bildene på PS3n fordi jeg kjedet meg. Helt nederst finner jeg kanskje 20 bilder fra Flow og kjennte dem igjen fra da jeg spilte. Men jeg har ikke klart å finne ut hvordan man tar screenshot, noen som vet dette? Og eventuelt om dette går ann i andre spill og?

Endret av Sideri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noen felles måte å ta screens in-game, men den nyeste firmware'n gjør det muøig å laste opptak direkte til youtube fra spill som støtter det. Men vil du bare ha bilde er det nok frem med mobilen...

Men skal ikke se bort i fra at flOw støtter screens.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Satt å spilte Flow for ikke så lenge siden og noen dager etter bladde jeg gjennom bildene på PS3n fordi jeg kjedet meg. Helt nederst finner jeg kanskje 20 bilder fra Flow og kjennte dem igjen fra da jeg spilte. Men jeg har ikke klart å finne ut hvordan man tar screenshot, noen som vet dette? Og eventuelt om dette går ann i andre spill og?

Bilder i flOw kom med siste oppdatering av spillet, mener jeg.

Tror ikke det er mange spill som har støtte for dette sånn det er nå.

Screenshots fungerer også i andre spill, men da med ekstra-komponenter og verktøy via PC, vet for lite om dette til å kunne gi deg et godt svar.

Lenke til kommentar

Wikipedia er en utrolig god kilde for mye kunnskap, men er ikke like vitenskapelig pålitelig som andre leksika. I tilfeller som dette er det veldig bra å bruke fordi det er lett å navigere til relevant info, og du kan lett etterpøve infoen for å se om det stemmer.

Det er veldig bra å være kritisk til kilder, men det er dumt å avskrive en kilde når en lett kan etterprøve påstanden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...