Gå til innhold

Gameplay fra Far Cry 2 til Konsoll!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du er usikker så bare kjøp deg ps3 ;)

Whut?

Slipper ihvertfall å oppgradere pcen mer enn du trenger med konsoller ;)

Jeg vil ha alt som er billigst alternativ og da falt valget enkelt :)

Dette vil enten kjøpt til 360 eller PS3 da pcversjoen er utelatt pga den blir for dyr for min del!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hører de skryter AI opp i skyene. Igjen. Kan det for ein gang skyld stemme det utviklerene sier også? AI er heilt klart noe som må forbedres i spill, og kanskje spesielt i FPS.

Du savner færre noobs SP, jeg savner færre noobs MP.

OG DERFOR ER JEG DUST

Sånn litt OT: Spillet så greit ut, men tviler på at det får en lengre levetid i min xbox.

Hvis du er usikker så bare kjøp deg ps3 ;)

Whut?

Slipper ihvertfall å oppgradere pcen mer enn du trenger med konsoller ;)

Jeg vil ha alt som er billigst alternativ og da falt valget enkelt :)

Dette vil enten kjøpt til 360 eller PS3 da pcversjoen er utelatt pga den blir for dyr for min del!!

Ja, for PS3+Wii er jo så PZYKEBILLI og masse spill og sånn med go grafikk og eingle player hehe (Y)(Y)

Lenke til kommentar

Synes det ser veldig kult ut. Spørs jo hvor mange irritasjonsmomenter spillet eventuelt har. Det, for min del, har alltid noe å si før jeg går lei. Grafikkmessig så ser jeg null forskjell. Kanskje litt med tanke på farge og kontrast, men som sagt, dette kan endres på TVen etter behov. Kanskje forskjellene mellom versjonene er tilnærmet lik GTAIV. Ser på PS3-versjonen at det ligner litt på GTAIV i måten fargene vises på. Mulig det er bare sånn PS3 funker? Dunno, men forskjellene er faktisk minimale og det ser smooth ut som bare satan da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...