teletubbiekid Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hvis du er usikker så bare kjøp deg ps3 Whut? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hvis du er usikker så bare kjøp deg ps3 Whut? Slipper ihvertfall å oppgradere pcen mer enn du trenger med konsoller Jeg vil ha alt som er billigst alternativ og da falt valget enkelt Dette vil enten kjøpt til 360 eller PS3 da pcversjoen er utelatt pga den blir for dyr for min del!! Endret 2. juni 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hvis du er usikker så bare kjøp deg ps3 Whut? Det var bare en tull fra min side Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hører de skryter AI opp i skyene. Igjen. Kan det for ein gang skyld stemme det utviklerene sier også? AI er heilt klart noe som må forbedres i spill, og kanskje spesielt i FPS. Du savner færre noobs SP, jeg savner færre noobs MP. OG DERFOR ER JEG DUST Sånn litt OT: Spillet så greit ut, men tviler på at det får en lengre levetid i min xbox. Hvis du er usikker så bare kjøp deg ps3 Whut? Slipper ihvertfall å oppgradere pcen mer enn du trenger med konsoller Jeg vil ha alt som er billigst alternativ og da falt valget enkelt Dette vil enten kjøpt til 360 eller PS3 da pcversjoen er utelatt pga den blir for dyr for min del!! Ja, for PS3+Wii er jo så PZYKEBILLI og masse spill og sånn med go grafikk og eingle player hehe (Y)(Y) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Synes det ser veldig kult ut. Spørs jo hvor mange irritasjonsmomenter spillet eventuelt har. Det, for min del, har alltid noe å si før jeg går lei. Grafikkmessig så ser jeg null forskjell. Kanskje litt med tanke på farge og kontrast, men som sagt, dette kan endres på TVen etter behov. Kanskje forskjellene mellom versjonene er tilnærmet lik GTAIV. Ser på PS3-versjonen at det ligner litt på GTAIV i måten fargene vises på. Mulig det er bare sånn PS3 funker? Dunno, men forskjellene er faktisk minimale og det ser smooth ut som bare satan da. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Grafikken er dønn lik til begge konsollene. Jeg personlig synes den ser nøyaktig like bra ut som Crysis grafikken. Får se hvordan det ender opp til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå