Gå til innhold

Gameplay fra Far Cry 2 til Konsoll!


Anbefalte innlegg

ja du har ett poeng, men hva da?

har du noen ideer?, så og si alle spill med en pistol er egentlig slik.

 

Som f.eks en historie slik Valve pussig nok klarer i Half-Life eller slik man klarte i Max Payne spillene. De klarte det før, en historie som fenger samtidig som det er action med i bildet. I dag består spillene 90% av grafikk, 9% nyskapning innenfor FPS sjangeren og toppen 1% historie. Same old same old.

 

Far Cry 2 er intet unntak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Her kan vi se en samenligning mellom Xbox 360 og PS3. Det jeg først legger merke er at de bildene vi ser av PS3 versonen er at det skjer mye mer hele tiden.

 

siden det ikke er fra samme sted på 360 og ps3 kan du ikke si at det skjer mye mer hele tiden.

for alt vi vet kan det skje like mye på samme sted på 360, og hvorfor ikke?

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvordan noen av dere kan begynne å bedømme noe i hele tatt hvorvidt det ser bedre ut på den ene eller andre konsollen. Ikke ut fra den videoen. Scenene er hentet fra forskjellige steder. Og kontrast og sortnivå kan stilles etter eget ønske på de fleste TV'er ;)

 

Det eneste jeg kan si er at det ser bra ut på begge så langt.

Lenke til kommentar
BOOOOORING. Gi meg noe litt mer interesangt enn "plaff deg vei fra A til Å, drep så mye som mulig mellom de punktene".

 

Sukk, jeg er så mettet på typiske FPS spill som kjør kun 1 ting forskjellig fra de andre tusen typene FPS som finnes. Grafikken. Jeg er mettet, lei og ønsker forandringer.

 

Dette er da ganske forskjellig fra de fleste FPS'ene til konsollmarkedet. Stort, åpent område full fysikk og ødeleggbare elementer, og mye fokus på bilkjøring.

Lenke til kommentar

Enig med Bear^, uinteressant titel, at det er Ubisoft som utvikler det gjør det ikke akkurat noe bedre...ti spenn på at spillet ikke er mer enn halvferdig når det blir sluppet.

 

Men det er vel slike spill folk ønsker...er så slitsomt med historie i spill lizm...

Lenke til kommentar

Heftige diskusjoner! :)

 

Jeg mener at grafikken er halve opplevelsen. Er jo det vi ser. Klart, er spillet godt nok trenger det ikke kjernegrafikk. Er spillet middelmådig trenger det god grafikk. Har spillet grafikk slik Far Cry 2 har, har det etter min skala altså ikke noe annet enn grafikk.

 

Men blir nok god underholdning. Synd jeg ikke har HD-TV...

Lenke til kommentar
har det blitt pop og hate Ubisoft nå også.. sauer..

Rart det der, spesielt når du ser på all den halvferdige møkka de har spyttet ut de siste årene.

 

Fortell meg heller hvorfor jeg burde være interessert i Far Cry 2, god grafikk er ikke, og har aldri vært, et salgsargument for min del...et spill må lokke med noe mer enn god grafikk og hjernedød action for at det skal være interessant.

Lenke til kommentar

Yup, er der 1 pixel forskjell mellom X360 og PS3 så kan du banne deg på at det skal frem, med en påfølgning hvorfor X360 suger uten blu-ray og hvordan PS3 suger på oppløsningen.

 

Slike diskusjoner kunne vært interesang hadde det ikke vært for at vi har hadt de siden PS3 ble lansert, eller, faktisk før PS3 ble lansert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...