Gå til innhold

Gameplay fra Far Cry 2 til Konsoll!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

skal ikke starte noen krig her, men alle med øyer må jo se at 360 versjonen ser hakket bedre ut, farger sort nivå osv.

grafikken i seg selv er nok lik, men selve fargene og kontrasten ser bedre ut på 360, derfor "bedre grafikk"

Ps3 versjonen var veldig grå og blass, smule dårligere farger...

Lenke til kommentar
skal ikke starte noen krig her, men alle med øyer må jo se at 360 versjonen ser hakket bedre ut, farger sort nivå osv.

grafikken i seg selv er nok lik, men selve fargene og kontrasten ser bedre ut på 360, derfor "bedre grafikk"

Ps3 versjonen var veldig grå og blass, smule dårligere farger...

Det går vel ann å stille på vel?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det finnes en video som har høyeroppløsning, hvor man ser bedre,

der ser man litt større forskjell, man kan også se at PS3 har litt lav frame rate noen steder.

skal se om jeg finner den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den er grei. men litt teit å krangle over fakta.

noen folk må bare innse at slik er det.

men vi har sett veldig lite av begge versjonene til og komme med en konklusjon.

Lenke til kommentar

BOOOOORING. Gi meg noe litt mer interesangt enn "plaff deg vei fra A til Å, drep så mye som mulig mellom de punktene".

 

Sukk, jeg er så mettet på typiske FPS spill som kjør kun 1 ting forskjellig fra de andre tusen typene FPS som finnes. Grafikken. Jeg er mettet, lei og ønsker forandringer.

Lenke til kommentar
skal ikke starte noen krig her, men alle med øyer må jo se at 360 versjonen ser hakket bedre ut, farger sort nivå osv.

grafikken i seg selv er nok lik, men selve fargene og kontrasten ser bedre ut på 360, derfor "bedre grafikk"

Ps3 versjonen var veldig grå og blass, smule dårligere farger...

 

Eier dessverre ikke noen øyer, men det er noen i nærheten av der jeg bor. Teller det?

 

Ellers har jeg øyner, og ser det som du ser, men dette har ikke noe med selve grafikken å gjøre. Den er lik som du sier. Kontrast, farger etc etc kan endres med innstillinger på tv'en, varierer om du bruker hdmi eller component kabel osv osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...