Jan Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Synes det er for mye penger for en mobil som ikke kan bygges ut. Uten mye minne mister den hovedfunksjonen sin; være erstatter for all mulig lomme-elektronikk. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde lett kjøpt Diamond hvis TouchFLO hadde strukket seg enda dypere, som feks i kalenderen og meldingsprogrammene. Men nå har jeg hatt Windows Mobile i 5 år, så enten venter jeg på Windows Mobile 7, ellers så får jeg se om iPhone 2 kommer med litt mer funksjonalitet. Noen av glupingene på xda-developers kommer sikkert til å fikse en wm7 ROM til denne når den tid er inne. De forlenget iallefall levetiden på min HTC tornado (qtek 8310) betydelig da de slapp wm6 ROM til den. dessverre ble den stjålet i Marokko, så bestilling på Diamond er gjennomført. Men klarer jeg å vente i en måned.. sukk. Jeg har det alt for bra når det er min største bekymring tho. Lenke til kommentar
Selectaa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Trodde virkelig at dette ville bli min neste telefon, helt til jeg så specs.. er helt avhengig av minnekort samt 3.5 minijack. ellers er dette en flott mobil! Du er klar over at du får forskjellige overganger fra usb. Den enkelste går fra usb til 3,5 minijack de litt mer avanserte har utgrening til f.eks. lader i tillegg. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Min er sendt i dag. Levering ca 3. juni :!: Hvilken nettside bestilte du fra? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Suger at den ikke støtter minnekort da... Vurderer å få meg iPhone 2 men om den ikke møter forventningene er dette 2.kandidaten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 har denne virkelig ikke minnekort slott :ohmy: Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fant en review her. 9 av 10 Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har i alle år hatt behov for mer minne enn hva telefonene mine har hatt, så da jeg kjøpte Touch Cruise kjøpte jeg med et 8-gigs-kort. Jeg har på det meste brukt 14% av dette grunnet endel kjekke løsninger der jeg ikke lagrer mer på telefonen enn jeg trenger Begynner å tro at jeg ikke har behov for minnekort på mine framtidige telefoner så lenge de kommer med samme minnestørrelse som Diamond. (Hehe, meget mulig dette bare er en omformulering av Gates' sin berømte replikk om minne på datamaskiner men ) Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Lurer på om en kan bruke den som modem for en laptop (avhengig av det i jobbsammenheng)... hvis ikke må jeg finne noe annet.. Virker som en mulig kandidat til ny mobil.. men får se. Lenke til kommentar
o8a Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hallo folkens!!!!!! Sett ting i perspektiv. Dette må vi jo skjønne er en nyskapning innenfor mobilbransjen. Det går ikke an å sammenligne diamond med andre telefoner f.eks N-serien til Nokia. INGEN kombinerer design, grensesnitt, og tekniske spec. som htc t. diamond, det må alle forstå. Registrern at noen klager over manglende minnekortslot?? Hallo!! vi er i 2008. Hva skal du med minnekort. Med IKT-løsninger når telefonen har HH-bluetooth, WLAN, HDSPA osv. Dette er ikke noe å lure på, løp og kjøp. Min kommer på Torsdag. Yei!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg