Gå til innhold

Trailer: Brothers in Arms: Hell's Highway #3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt de to første spillene på xboxen min. De er i en klasse for seg selv og jeg tviler på at dette blir dårligere. Dog, dette kommer nok til 360 og/eller PS3, og det har jeg ikke. Tror ikke jeg kommer til å skaffe meg en heller.

Det er synd, får ikke fullført triologien. Akkurat som med Halo. :(

Lenke til kommentar
Spillet kommer også til PC,samtidig med konsoll versjonene! Så dersom du har PC tildet finnes det håp da :p Koster ikkje akkurat skjorta med en 360 om dagen heller.

Har rimelig god pc, men det er ikke det samme å spille på et tastatur. Noen spill funker på konsoll, noen funker på pc, imo, og BIA er et konsoll-spill for meg.

360 koster ikke skjorta, men per dags dato har jeg ikke lyst på en. Heller ikke PS3.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker også FPS på konsoll, jeg bryr meg ikke om mus er mer nøyaktig, vil kjenne at det rister litt i hendene når jeg trykker inn avtrekkeren. Liker også mer følelsen av å trykke inn noe som iallefall ligner en avtrekker enn kun å trykke på musa. FPS til PC føles bare så...dødt =/

Traileren virket litt sær syns jeg, syns det virket litt corny med alle one liners og scener som virket unaturlige. Men men, får vel vente til det kommer ut og noen anmeldelser kommer inn.

Lenke til kommentar
Jøss, du er ein av de få her inne som virkelig foretrekket FPS med gamepad fremfor mus og tastatur. Det står det respekt av :p

Eg har forøvrig lagt PC-spillinga på hylle, nærmest for godt.

Nei nei, jeg foretrekker bare enkelte spill på konsoll, og vica versa.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...