666=TRIPPLE-SEX Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Her skal det bare diskuteres episoden "There's No Place Like Home" (som er den 3 delte sesong finalen av Lost). Annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Promo til Episodene: (Sees på eget ansvar) Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Sees på¨eget ansvar!. Endret 30. mai 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Like greit å få denne inn i mine innlegg med en gang. Ikke så lenge igjen nå. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Like greit å få denne inn i mine innlegg med en gang. Ikke så lenge igjen nå. Jepp, første episode er ferdig 10 pm til østlig tid i Usa. Det vil si at episode 13 er ferdig om 35 min. Så sender dem Del 3 rett etter dette. 80 min Lost. Endret 30. mai 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Slenger denne inn i mine innlegg jeg også. Jeg har dessverre kommet over en spoiler, men jeg satser på at det ikke ødelegger for mye. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Mine innlegg. Noen som har sett disse nå? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Faen for en dobbelepisode (cliffhangeren er genial). En bra avslutning på sesongen, men man merker at øyen ikke gir slipp på folk altfor lett. Lenke til kommentar
sull Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Å fy faen for en cliffhanger Ellers veldig bra episoder slik som hver eneste episode denne sesongen ! Det morsomme er at de har brukt 4 sesonger på å komme seg av øyen, og nå skal de bruke 2 sesonger på å komme seg tilbake Endret 30. mai 2008 av sull Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Dette var en meget bra finale. Locke fikk øya til å forsvinne, Desmond fikk en happy ending med Pennelope men wtf. Hva gjorde Locke i kista? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dette er hvorfor jeg elsker Lost. Knakanes god avslutning på sesongen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dette var en meget bra finale. Locke fikk øya til å forsvinne, Desmond fikk en happy ending med Pennelope men wtf. Hva gjorde Locke i kista?Locke er død. Husk at det er tre år etter de kom seg av øyen. Fy steike hvor god sminke han hadde fått. Jeg har aldri sett en så overbevisende død person som John Locke. Fikk kalde frysninger nedover ryggen i den scenen. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Dette var en meget bra finale. Locke fikk øya til å forsvinne, Desmond fikk en happy ending med Pennelope men wtf. Hva gjorde Locke i kista? Var vell strengt tatt Ben som fikk øya til å forsvinne? Men ja, en genial dobbeltepisode og sesongavslutning. Gleder meg til neste sesong! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva skjedde egentlig med den andre gummibåten som var på vei ut? Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hva skjedde egentlig med den andre gummibåten som var på vei ut? Tror den forsvant sammen med øya. :o Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Det vet jo ikke. Men det får vi nok vite i sesong 5. Enten så flyter den rundt alene der, ellers så ble den med. We don't know Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Bra greier, kampen mellom Sayid og Keamy tok helt av. Ja, å det med Locke.. Lever han eller? Så ut som han sov der oppi kisten. Endret 30. mai 2008 av Istapp Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Oioioioi. Mye kan sies om Lost og vekslende kvalitet gjennom sesongene, men sesongavslutninger har dem nå ihvertfall alltid klart å lage. Denne var ikke noe unntak. Fikk litt frysninger av den kampen mellom Sayid og Keamy, den var gjennomført rå. Man kødder ikke med Sayid Jarrah. Fryktelig synd med Jin, ser nok ut som han er skrevet ut av serien for godt nå og virkelig avgått med døden. (Imponerende skuespillerprestasjoner av Sun (Yunjin Kim) i den scena) Hva Michael angår dukka jo Christian opp rett før det smalt, så det er godt mulig han har dratt en Claire og blitt med over til... eh... hva skal jeg kalle det? Jakobs side? Ellers så fortsetter jo mystikken og jeg må bare bøye meg i støvet for alle dem som påsto hardnakka at John Locke lå i kista til tross for pseudonymet han ble gravlagt under. Jeg tilhørte nemlig den gruppa som trodde at det var noen helt andre, og tenkte tilogmed et stille "haha" da navnet Jeremy Bentham kom fram. Hvordan han havna oppi der er jo et helt annet spørsmål. I ekte Lost-stil avslutta også denne sesongen med et digert "hva faen??" Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Var det bare jeg som begynte å le da Omar døde? :Ø Lenke til kommentar
LMH Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 God avslutning på ein god sesong! No er det berre å glede seg til sesong 5 Ben sin "so?" var forresten iiiiiskald Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Fantastisk sesongavslutning! En av de beste etter mine kalkulasjoner. Og slosskampen mellom Sayid og Keamy var rå; disse to er jo kanskje to av de barskeste folka. Interessant å se at John nå erstattet Benjamin som lederen for gruppa som forsøker å beskytte øya, og at på til drar et glis når han blir gjenforent med gruppa. Nå gleder jeg til sesong 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå