hertugen Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hei igjen Jeg oppdaterer min hovedmaskin, og har derfor liggende noen deler, så jeg tenkte at jeg kunne bruke noen av disse delene til en HTPC. Det første jeg trenger er en PSU, ingen strøm, ingen computer Her er hva jeg kommer til å bruke (? på hva jeg mangler): Asus P5WDG2 WS Pro E-6600 CPU kjøler: ? RAM: 4X1 GB Corsair Dominator e/4X2GB Mushkin Redline DVD: Plextor 716A HDD1: ? 2,5" 5400 rpm HDD2: 500GB Seagate Barracuda ST3500641NS GPU: ? Må være vifteløst. Kabinett: ? Har tenkt på ett LianLi PCC32B. Kabinett vifter: ? maks 2 X 120 mm PSU: ? PSU'en må være så lydløs som mulig. PSU'en, den må ha modulære kabler. Pris: 700-1500,- Hvor mye watt trenger jeg? Og gjerne litt tips om ett bra PSU. Jeg håper på tilbakemeldinger, og jeg setter stor pris på all hjelp jeg kan få. Endret 29. mai 2008 av hertugen Lenke til kommentar
tevil Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ville gått for Corsair VX450w. Meget fornøyd med min, og den er dundrende stille. driver pr i dag et veldig likt oppsett som du har satt opp. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg glemte ett krav til PSU'en, den må ha modulære kabler, post oppdatert Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 *bump* Trenger sårt en PSU, så jeg håper jeg kan få noen tips angående en modulær samt stillegående PSU til oppsettet mitt. Maks 3 interne disker vil bli benyttet + kanskje en ekstern disk. En E6600 som jeg håper å klokke ned litt. Ett par kabinett vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå