Jan-E. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal forskuddsbetale en vare til 195,- + frakt 130 = 325,- til Sverige. Men er dette et kontonr. Bg.nr xxxx - xxxx + et navn i parantes (selvfølgelig tall der det står x) Dette er Svensk pris. Må jeg begynne å regne om valuta og? Hmmm.... Lenke til kommentar
vilding Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg skal forskuddsbetale en vare til 195,- + frakt 130 = 325,- til Sverige.Men er dette et kontonr. Bg.nr xxxx - xxxx + et navn i parantes (selvfølgelig tall der det står x) Dette er Svensk pris. Må jeg begynne å regne om valuta og? Hmmm.... Hvis det er svenske priser, så må du omregne det til norske kroner ja. Her får du en god link til en valutakalkulator - http://www.dinside.no/php/art.php?id=104522 Kontonummeret du oppgir, virker litt spesielt. Undersøk informasjonen du har fått nærmere. Lenke til kommentar
nls Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 det ser ut som et postgirot nummer, den svenske versjonen av postbanken, som ble kjøpt opp av nordea i 2001, helt ok å gjøre en utlandsbetaling til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå