Fløffy Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Har teinkt lenge på kjøp av ny skjerm. Vil satse på ein 22". Har sett litt på samsung 226BW og Asus VW222U. Noken som har nokre invendigar på dette? Kva for skjerm burde eg gå for ? Takkar for svar Endret 30. mai 2008 av Actrm Lenke til kommentar
killabie Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ville heller ha gått for en 24" jeg... https://prisguiden.no/product.php?productId=81257 Sitter selv med 226BW, ikke noe feil på den for å si det sånn, men neste kjøp blir 24" da det kan jo aldri bli for stort!! Samt at prisen er såpass lav på de nå!! Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Vil gå for 22" ... Grunna økonomi . Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 jeg har asus vw222, og er riimelig sikker på at den har en U bak hehe. når dinside.no testet skjermen fikk den terningkast 4. er stålendes fornøyd med skjermen. men har ikke akuratt sammenlignet min skjerm med andre 22" i samme klassen, så mulig min ikke er så god som jeg vil ha det til ? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) jeg har asus vw222, og er riimelig sikker på at den har en U bak hehe. når dinside.no testet skjermen fikk den terningkast 4. er stålendes fornøyd med skjermen. men har ikke akuratt sammenlignet min skjerm med andre 22" i samme klassen, så mulig min ikke er så god som jeg vil ha det til ? Jeg har også Asus VW222U skjermen Design, pris og klare farger er veldig bra med denne skjermen. Men jeg kan av og til skjemte noe etterslep, så jeg må som regel spille med VSync på! Men til film og surfing er den absolutt perfekt. Endret 30. mai 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 u ja.. reknar med at eg går for dendå eg ikkje spelar spesielt mykje.. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Då var Asus VW222U skjermen bestilt. Takkar for svar Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Då var Asus VW222U skjermen bestilt. Takkar for svar A wise desition Håper du blir fornøyd med produktet! Det er ihvertfall jeg noe som er verdt å nevne er at ut-av-boksen er den ikke så bra kalibrert, men leter du litt på forumet her så finner du instillinger som er veldig gode å bruke! jeg kan jo forsåvidt poste mine kalibreringsinstillinger litt senere (er litt opttatt på lan nå) Endret 30. mai 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Uff da netshop.no har tilbud på Asus VW222U 22' widescreen denne uken!! Jeg anbefaler alle som ikke har god nok skjerm til å slå til her!! KONGE SKJERM! til trådstarter: var jo ltt surt for deg da Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Var litt seig den ja.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Om du hadde klart å fått til 2 tusen til på det budsjettet, kunne du bestilt deg en 26". Åpenbart har ikke kvaliteten på bildet noe å si, men størrelsen er litt grei. Benq kommer med en 26" nå på under 4tusen. Angre rett går jo an å benytte seg av. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Nokon som kan hjelpe til med kalibrering? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nokon som kan hjelpe til med kalibrering? Alle forhåndsinstillte moduser synes jeg fungerer utmerket til det de skal (gamer, teather, etc) men for å få normal mode bra bruker jeg dette oppsettet, funnet her på forumet!: Brightness: 85 Contrast: 90 Sharpness: 53 Saturation: 50 Color temp/usr mode: R: 81 G: 85 B: 96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå